Heilage Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg har prøvd. Det ER krevende. Noe helt sykt og. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Ironi lenge leve. Har ikke gitar en gang, har lyst til å prøve el. bass. Endret 16. februar 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Holy Jesus on a crutch! Fy balle å kult. Sånn skal jeg lære meg, her, nå med en gang. 5618007[/snapback] hehe lykke til. det der ser krevende ut. 5618053[/snapback] For de som lurer heter gitaristen justin king! det er flere videoer på nettsiden hans! Videoen her er råere! Bare gå på media! Endret 17. februar 2006 av Erelend Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Holy Jesus on a crutch! Fy balle å kult. Sånn skal jeg lære meg, her, nå med en gang. 5618007[/snapback] hehe lykke til. det der ser krevende ut. 5618053[/snapback] For de som lurer heter gitaristen justin king! det er flere videoer på nettsiden hans! Videoen her er råere! Bare gå på media! 5618778[/snapback] til tros for at navnet sto i navnet på filmen så regnet jeg med at folk skjønte hvem han var. men godt innlegg. ska sjekke det ut nå =) Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Liv! få mer liv i forumet! er kramer gitarer ute av produkjon? noen som vet? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) http://cgi.ebay.com/Kramer-Imperial-AX-Aco...1QQcmdZViewItem noe så rått! kramer explorer akkustisk/elektrisk Endret 19. februar 2006 av zomax Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Vel....har hatt den "glede" å prøve en sånn. Møkkagitar. Hadde også en lignende Kramer på 90-tallet, men i strat-fasong + det håpløse Kramerhodet. Møkka-møkka-møkkagitar det også. Slakta den og brukte halsen på en annen strat jeg hadde. Halsen var nydelig. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Noen som vet om gode og ukjente gitarmerker? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Vet ikke om dette har blitt postet før, men.. The Circle of 12 tones. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Noen som vet om gode og ukjente gitarmerker? 5633127[/snapback] heheh...jeg kan bygge deg en aldeles utmerket gitar helt etter dine egne ønsker, og du kan få kalle den hva du vil. Og der tror jeg det ligger, det finnes mange små-byggere rundt omkring. Aberet er vel at det koster skjorta, singletten, underbuksa og to par sokker. Det finnes en engelskmann, Patrick Eggle som laget/lager svært gode gitarer. Vet ikke om firmaet eksisterer lenger, men jeg kan huske at et par av modellene hans var imponerende saker. Ikke hestedyrt heller. Vet som sagt ikke hvordan det står til i dag..... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Noen som vet om gode og ukjente gitarmerker? 5633127[/snapback] Da må jeg få slå et slag for min gitarbygger Henki (han bygget min Tux Thinline, og jobber nå snart med min nye strat). Eugen Guitars Websidene er gamle og utdaterte, han sier han skal lage nye, men han har alt for mye å gjøre... Han har også bygget gitarer for folk som Mads Eriksen: Link. (En tur innom albumsiden hans anbefales. Flere av låten ligger som MP3. Southern Tornado anbefales som fingergymnastikk...) Geir Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Har klart å få et hakk i lakken bakpå halsen min. Pittelite, såvidt eg kjenner det òg, men dæven så irriterande det er! :@ Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Har klart å få et hakk i lakken bakpå halsen min. Pittelite, såvidt eg kjenner det òg, men dæven så irriterande det er! :@ 5633994[/snapback] Jeg ser motsatt på det. Hakket er nødt til å komme før eller senere, så det er like greit å bli ferdig med det... Det er selvsagt kjedelig hvis det er en gitar du skal selge, men hvis ikke er det bare slikt som skjer. Og denne gitaren antar jeg at du har tenkt å beholde. Nå slipper du å tenke mer på det, og kan spille fletta av folk uten å være så redd for å holde gitaren strøken. Men det er klart, akkurat når det skjer får du et aldri så lite "Å, nei..." Geir Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Ja, er nettopp det. =( Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg kan poste noen bilder av alle hakkene i mine gitarer hvis det er til noen trøst. Geir Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 hakk meg her og hakk meg der, er vel ikke så farlig? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 hakk meg her og hakk meg der, er vel ikke så farlig? 5635025[/snapback] Nei, men når man nettopp har kjøpt en så dyr og rålekker gitar som Satrucci_ har, så er det litt trist... Geir Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Gitar? Møbel. Takk. Men det som er litt irriterande er at eg ligger og kjenner på det når eg speler. Er liksom rett ved 5. bånd. Ikkje det at det går ut over spelbarheita elns, men likevel. Litt æsj. =/ Endret 20. februar 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Gitar?Møbel. Takk. Men det som er litt irriterande er at eg ligger og kjenner på det når eg speler. Er liksom rett ved 5. bånd. Ikkje det at det går ut over spelbarheita elns, men likevel. Litt æsj. =/ 5635365[/snapback] Etterhvert vil kanskje hakket, og ripene og skrammene være med på å gi gitaren litt ekstra karakter. (for den VIL få riper og hakk og skrammer) Men sånn er det med alle nye ting. Endret 20. februar 2006 av Tumbleweed Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 jeg døde nesten på meg da laptopen fikk riper i lokket nå bryr jeg meg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå