SGE7000 Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 er "tremolo-picking" at du kun "picker" nedover, eller har jeg misforstått litt? Er ikke så inne i begrepene lenger, men jeg tror tremolo-picking er ned-opp. trodde alternate picking var "begge veier" jeg Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 jeg bruker Ibanez 1.20mm. Låter som stål hvis man slipper det i en bordplate. Fantastiks å spille med Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Yay! Då har eg gått til inkjøp av gamleversjonen av Jackson RR3 for den nette sum av ein slikk og ingenting! Edit: Jazz III/Dunlop GatorGrip 1.14 her i gården. Endret 12. april 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 trodde alternate picking var "begge veier" jeg Det er det, men tremolo er en egen greie, da det går mye fortere og krever en litt annen teknikk. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 heter det noe når det bare er nedover da? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 heter det noe når det bare er nedover da? Heter vel egentlig svært lite.. "picking", "downward picking" eller "regular picking" blir vel kanskje brukt. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 heter det noe når det bare er nedover da? Heter vel egentlig svært lite.. "picking", "downward picking" eller "regular picking" blir vel kanskje brukt. ok - da var det oppklart Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hørt om et produkt som er fint til å rense strenger og fretboard.. noen som har kjennskap til produktets navn, og eventuelt pris!? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Noen som har noen erfaringer med en Ibanez RG370DX? Har tenkt å kjøpe en gitar til rundt 5000,- Spiller for det meste rock/metal.. Endret 12. april 2005 av razh0r Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Noen som har noen erfaringer med en Ibanez RG370DX? Har tenkt å kjøpe en gitar til rundt 5000,- Spiller for det meste rock/metal.. tja, virker da som en bra gitar, men humbuckere gir deg vel en litt mer "metal"-lyd, men det at det er doble single-coils hjelper vel på? ----------- Hvor vanskelig er den raske soloen i "One" egentlig? Da mener jeg hvor vanskelig det er å få den til nogenlunde ok - så nemilg på en tab at den gjentok seg selv veldig mye, så den kan da ikke være så vanskelig? Endret 12. april 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ibanez er runkegitar, runkegitarer er som regel ekkle Hvis skal ha Ibanez så får du kjøpe en sånn søt en som HalTan har. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Noen som har noen erfaringer med en Ibanez RG370DX? Har tenkt å kjøpe en gitar til rundt 5000,- Spiller for det meste rock/metal.. Eg er veldig glad i RG-serien til Ibanez, men det er heilt og holdent ein smakssak igrunn. Har sjølv ein RG470 og er veldig fornøgd med den. Prøv litt forskjellig før du kjøper. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 nei, skal du kjøpe deg gitar kjøper du deg en explorer Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 nei, skal du kjøpe deg gitar kjøper du deg en explorer Nei, man kjøper en Gibson Les Paul, eller en sexy Fender Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Du kjøper den gitaren du liker best, EOD. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ibanez er runkegitar, runkegitarer er som regel ekkle Hvis skal ha Ibanez så får du kjøpe en sånn søt en som HalTan har. Seier du berre fordi du ikkje kan shredde. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ibanez er runkegitar, runkegitarer er som regel ekkle Hvis skal ha Ibanez så får du kjøpe en sånn søt en som HalTan har. Seier du berre fordi du ikkje kan shredde. Pøh, gi meg noen måneder så skal jeg spille ræva av deg Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Har en Louder SGE7000 fra før, en gitar som faktisk er god å spille med, men det støyer noe sinnsykt når den er koblet til forsterkeren. Har prøvd en annen gitar på den, og da ble det mye mindre støy. Det er pickups'ene som gjør det tror jeg.. Har ikke så mye kunnskap om pickups, humbuckers.. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Har en Louder SGE7000 fra før, en gitar som faktisk er god å spille med, men det støyer noe sinnsykt når den er koblet til forsterkeren. Har prøvd en annen gitar på den, og da ble det mye mindre støy. Det er pickups'ene som gjør det tror jeg.. Har ikke så mye kunnskap om pickups, humbuckers.. DU OGSÅ!?!??!?! Samme gitar jo vet, den støyer noe helt forjævlig, men hvis du setter den på nest nederste mic-innstillingen (bridge, mid ?) så er den nesten helt stille Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Pøh, gi meg noen måneder så skal jeg spille ræva av deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå