tom waits for alice Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Nå ringte nettopp UPS! Det tok et par dager før Warmoth fikk sendt kroppen av gårde, men når den først ble sendt gikk det raskt. Hele veien fra Seattle via UPS-hub'ene i Kentucky og Tyskland til Gardermoen, gjennom tollen og til Bergen på litt over to døgn. Bilder følger så snart jeg har den, og får tid til å ta dem... Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Og da er den i hus! Den er vanskelig å fotografere fordi alt speiler seg i lakken, men her er noen bilder. Indirekte lys: Direkte lys: Rimelig speilblank i lakken: Geir Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Niice, blir spennende å se åssen sluttresultatet blir Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Det var virkelig et fint stykke treverk! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 FY FEITE for en topp. Tung? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Wow - nice, gratulerer Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 FY FEITE for en topp. Tung? 5486053[/snapback] Ifølge min brevvekt er den bare 1,9 kilo. Geir Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Du må nesten ha deg gitar som matcher òg. =D Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Yeah. En V-gitar var drømmen når jeg var ung. Geir Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 gratulerer tom waits for alice! pen kropp Jeg for min del har akkurat fått en ibanez gio ettellerannet kjøpt brukt! dette er min første elgitar, og er veldig fornøyd den er brukt, men ser veldig ny og fin ut... Men jeg har selfølgelig et lite problem.. jeg har en heavy metal distortion pedal som jeg ikke får til å høres bra ut! åssen skal jeg instille den? jeg hørte av en venn at det finnes bilder som viser hvor de forskjellige greiene skal peke! Og for det andre så er det noen ganger gitaren plutselig for veldig høyt volum, og så veldig lavt, er det kabelen eller gitaren sin feil? <3 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Takk Jimstar. Hvis du sier hva slags pedal og forsterker det er snakk om blir det lettere for folk å gi deg råd... Geir Lenke til kommentar
drugis Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) hmm, felt så denne tråden har "dauvva" ut da. har leita lelnge etter tabs til mark knofler-knocking on heavens door, finner den ikkje på google eller den søke sida, noken som har den eller veit kor eg kan få tak i den?? sjikkeli fin gitar spilling i den."ganske" ulik dei andre versjonene, denne er finere. Endret 28. januar 2006 av drugis Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 sjekk på mysongbook.com kanskje den ligger der.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Har bestilt Marshall DSL100 forsterker nå, gleder meg sykt til jeg får den! Det vil si at jeg har Marshall "all vavle" halfstack. skrytebilder kommer sikkert Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Bilder? Tenker vi sier lydklipp, jeg. Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg spiller gitar. Har selv: -BC Rich Warlock -Gibson Les Paul Custom -Cort standard akkustisk -Morgan Dreadnought (12 strenger akkustisk) og -VOX Valvetronics 120 (eller no sånt) med pedalbrett Geir: Nydelige saker. Slike kropper kan man runke til. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Har bestilt Marshall DSL100 forsterker nå, gleder meg sykt til jeg får den! Det vil si at jeg har Marshall "all vavle" halfstack. skrytebilder kommer sikkert 5520248[/snapback] Cool! Ikke noe er som en Marshall. Selv hadde jeg aldri råd til en når jeg "trengte" den, og nå som jeg har råd til en trenger jeg den ikke... Godt å se at noen kan oppfylle drømmene mine. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Geir: Nydelige saker. Slike kropper kan man runke til. 5520438[/snapback] Hmmm, ja. Jeg hadde nå helst tenkt å spille på den jeg da...? Kanskje du trenger å komme deg litt ut, treffe damer og sånt? På den annen side, det er derfor jeg er så råtten til å spille. Jeg brukte alt for mye tid ute på byen, og for lite tid hjemme med gitaren. Takk, den er fantastisk! Sliter fortsatt med å bestemme resten. (Hals, pickup'er, elektronikk...) Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå