Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg enig med kameraten over her.. Nummer 1, eller nummer 8 .. Men, jeg tror jeg heller mest mot nummer 1.. Er redd det kan bli "for likt" med nummer 8.. Synes personlig at du bør velge en av de lyse til den kroppen du har der.. Men den nummer 5 blir kanskje FOR lys igjen.. 6 og 7 synes jeg ikke passer i hele tatt.. Heller ikke nummer 3, egentlig ..har vært så vidt innom 2 og 4 som også kan passe.. Men, jeg ender som jeg først sa på nummer 1 og 8.. kanskje helst nummer 1.. :)

Lenke til kommentar
2 eller 4. Du finner igjen fargene i det mørke i lønnetoppen. Selvsagt vet  du vel ikke nøyaktig hvilke nyanser du får, men ut fra bildene er det mitt valg. En aldri så liten knapp på 4.

Hva syns du selv så langt?

T'Weed

5466235[/snapback]

4 er bra, det er mønstret ibenholt (Macassar Ebony), så det vet jeg ville bli en strålende hals. Men Macassar ebony er svinedyrt...

Geir :)

Lenke til kommentar

Det gikk bra her, den gikk til riktig frame etter noen sekunder.

Det er et Marshall "rock kit" med ifølge annonsen følgende innhold:

Pakken inneholder en 15 Watt Marshall MG15RCD combo, en Rocket gitar av høy kvalitet, gig bag, 4,5m gitarkabel, gitar-reim med plekter-holder, Korg GA30 gitar-tuner (med batterier), et sett ekstra strenger og to Marshall plekter.

Det er to forskjellige pakker tilgjengelig - GAP15 og GAP15P. som gir deg valget mellom to forskjellige gitarer;

Rocket gitarene er stratkopier med humbucker ved broen. Prisen på pakken er enten 3290 eller 2990 avhengig av gitaren. ("Veiledende" er oppgitt til 4000.)

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...