Jernlov Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Faen, enda en e-streng røket pga dårlig capo påsetting.... sss Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hvordan kan plasseringen av en capo gjøre at en streng ryker? Ser det ikke helt for meg. Men jeg bruker dem sjelden da... Geir Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hvordan kan plasseringen av en capo gjøre at en streng ryker? Ser det ikke helt for meg. Men jeg bruker dem sjelden da... Geir 5463424[/snapback] Tar den vel på for fort så strengen blir dyttet litt til side istedenfor klemt ned. Noe sånt. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Poster noen tilfeldig utvalgte Warmoth halser her, av ulike treslag. (Billedkvaliteten er litt middels fordi jeg forminsket dem en del.) Hva synes dere passer best? Kom gjerne med andre forslag. Husk at den skal være en fretless, men antagelig med juksebånd og markeringer så jeg ser hvor jeg skal spille... Geir Lenke til kommentar
kalli Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 jeg synes nr.1 eller helst nr.8! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Må si meg enig med kameraten over her.. Nummer 1, eller nummer 8 .. Men, jeg tror jeg heller mest mot nummer 1.. Er redd det kan bli "for likt" med nummer 8.. Synes personlig at du bør velge en av de lyse til den kroppen du har der.. Men den nummer 5 blir kanskje FOR lys igjen.. 6 og 7 synes jeg ikke passer i hele tatt.. Heller ikke nummer 3, egentlig ..har vært så vidt innom 2 og 4 som også kan passe.. Men, jeg ender som jeg først sa på nummer 1 og 8.. kanskje helst nummer 1.. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 jeg stemmer for nr 8. spiller ingen rolle om den ligner vel.. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 2 eller 4. Du finner igjen fargene i det mørke i lønnetoppen. Selvsagt vet du vel ikke nøyaktig hvilke nyanser du får, men ut fra bildene er det mitt valg. En aldri så liten knapp på 4. Hva syns du selv så langt? T'Weed Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg liker nummer 8 selv. Problemet er at den er Goncalo Alves i både hals og gripebrett, det er nokså uvanlig, og jeg vet ikke hvordan det er å spille på. I tillegg er akkurat den halsen uvanlig lys i treet til Goncalo å være, så det spørs om de kan lage en som ligner. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 2 eller 4. Du finner igjen fargene i det mørke i lønnetoppen. Selvsagt vet du vel ikke nøyaktig hvilke nyanser du får, men ut fra bildene er det mitt valg. En aldri så liten knapp på 4. Hva syns du selv så langt? T'Weed 5466235[/snapback] 4 er bra, det er mønstret ibenholt (Macassar Ebony), så det vet jeg ville bli en strålende hals. Men Macassar ebony er svinedyrt... Geir Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg tror nr. 2 hadde blitt tøft. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 jeg ville nok valgt en av de lyse. 1, 5 eller 8. men det er din bass, gjør det du føler for =] det ser forresten ut til å bli et vanvittig lekkert instrument. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 syns det blir litt kjedelig meg det vanlige hodet.. hvorfor ikke ta noe som dette: Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Synes faktisk nummer 3 ville passet en del, men jeg ser at flere her er uenig med meg Liker trefargen veldig godt og tror det hadde passet sammen med kroppen. Passer forresten også med baksiden av gitaren. Endret 19. januar 2006 av SBS Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 trur dere denne er et godt valg for meg som er nybegynner? Eller vet dere om noen andre bra og billige el.gitar pakker? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 trur dere denne er et godt valg for meg som er nybegynner? Eller vet dere om noen andre bra og billige el.gitar pakker? 5469184[/snapback] Går ikke ann å linke til sound1, de bruker frames. Hvilket merke og modell er det snakk om? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Det gikk bra her, den gikk til riktig frame etter noen sekunder. Det er et Marshall "rock kit" med ifølge annonsen følgende innhold: Pakken inneholder en 15 Watt Marshall MG15RCD combo, en Rocket gitar av høy kvalitet, gig bag, 4,5m gitarkabel, gitar-reim med plekter-holder, Korg GA30 gitar-tuner (med batterier), et sett ekstra strenger og to Marshall plekter.Det er to forskjellige pakker tilgjengelig - GAP15 og GAP15P. som gir deg valget mellom to forskjellige gitarer; Rocket gitarene er stratkopier med humbucker ved broen. Prisen på pakken er enten 3290 eller 2990 avhengig av gitaren. ("Veiledende" er oppgitt til 4000.) Geir Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 ser greit ut for en nybegynner da ikke akkurat en elkjøp gitar Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 så det er verdt å kjøpe den? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hadde prøvd et par pakker først. Pleier å vere ganske varierande kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå