Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjør jeg dumt i å kjøpe emg 81? Spiller mye Slipknot, Satyricon, Cradle of Filth ol.

5399853[/snapback]

Denne diskusjonen må jeg desverre melde meg ut av. Jeg kjenner ingen av bandene. Men de høres heavy ut på navnene... ;)

Jeg vokste opp med Led Zep, Deep Purple, Black Sabbath, etc rundt 1970, siden har jeg ikke hørt på heavy musikk, med hederlige unntak som Motorhead og Van Halen. :cool:

Geir :)

Lenke til kommentar
Ta det med ro

Huff, klarer ikke vente lenger jeg. Fikke Ibanez AEL10E til jul, men fikk bare en lapp om at den var bestilt :p har ikke fått den enda :(

5401646[/snapback]

bestilte du frå riff.no?? berre nysjerrig for eg har nett bestilt el-gitar derfra :D

Lenke til kommentar
Ta det med ro

Huff, klarer ikke vente lenger jeg. Fikke Ibanez AEL10E til jul, men fikk bare en lapp om at den var bestilt :p har ikke fått den enda :(

5401646[/snapback]

bestilte du frå riff.no?? berre nysjerrig for eg har nett bestilt el-gitar derfra :D

5405443[/snapback]

Vet ikke hvor foreldrene mine bestilte den fra jeg :hmm:

Lenke til kommentar

TWFA: Har faktisk ok kamera, men det er dårlig lys her og blitzen suger kosteskaft, so... =/ Stativet kunne eg vel med fordel ha gidda å rote fram, ja. :p Får vente til neste gang sola gløtter innom. :)

Tumbleweed: Er faktisk ikkje så voldsomt begeistra for roto-switchen, liker dei vanlige bedre. Dei ser kanskje ikkje like bra ut, men dei er mykje lettare å håndtere. Er ganske irriterande faktisk når det tar et år å bytte fra stol til hals-bucker, lite praktisk om du skal skifte fort midt i ei låt. Dette tar den dog lett igjen i andre faktorer. ;)

Har ikkje styrt så masse med coil-konfigutasjonen, nei, har omtrent kun brukt stol og hals. Dei som har lete best til det meste eg har spelt hittil i alle fall. Eg burde vel finne ut kva posisjoner på brytaren som gjev kva pickup-kombinasjoner snart og eksperimentere litt. :p

Lenke til kommentar
Hemmli. :)

Men gamle gitarlæraren min hadde visst kjøpt seg gitar med like specs (ny i norge) for ei stund sidan og han måtte ut med 38.000,- for sin.

Dønn lik min, men i Whale Blue.

5415466[/snapback]

ja du har vel finni ett skikkelig billig sted i utlandet og vil ikke si hvor? ;) hehe.. jaja.. den ser god ut hverfall!

hmm.. må lære å skrive riktig..

Endret av zomax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...