KimNK Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Sikkert. Høyrer siste CoF no og det svinger da greit det. Ontopic: Sjølv ville eg ha invistert i både EMG 81 og 85, då har du et kanon mic-oppsett til alt av metal og heviråkk. Endret 7. januar 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Gjør jeg dumt i å kjøpe emg 81? Spiller mye Slipknot, Satyricon, Cradle of Filth ol. 5399853[/snapback] Denne diskusjonen må jeg desverre melde meg ut av. Jeg kjenner ingen av bandene. Men de høres heavy ut på navnene... Jeg vokste opp med Led Zep, Deep Purple, Black Sabbath, etc rundt 1970, siden har jeg ikke hørt på heavy musikk, med hederlige unntak som Motorhead og Van Halen. Geir Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Du gjør noe dumt ved å spille Slipknot og Cradle Of Filth i alle fall. 5399873[/snapback] gjør noe dumt? vet ikke helt om du er personen til å bedømme hva som er smart og dumt... eller kanskje du er det? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Ta det med ro Huff, klarer ikke vente lenger jeg. Fikke Ibanez AEL10E til jul, men fikk bare en lapp om at den var bestilt har ikke fått den enda Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 var ikke akkurat hissig Lenke til kommentar
drugis Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ta det med ro Huff, klarer ikke vente lenger jeg. Fikke Ibanez AEL10E til jul, men fikk bare en lapp om at den var bestilt har ikke fått den enda 5401646[/snapback] bestilte du frå riff.no?? berre nysjerrig for eg har nett bestilt el-gitar derfra Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Viss du ser hva gitaristene i de mest prominente black metal bandene bruker, så vil du nok oppdage at EMG dominerer. Til Black passer EMG ypperlig, foretrekker dog passiv til prog/death. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ta det med ro Huff, klarer ikke vente lenger jeg. Fikke Ibanez AEL10E til jul, men fikk bare en lapp om at den var bestilt har ikke fått den enda 5401646[/snapback] bestilte du frå riff.no?? berre nysjerrig for eg har nett bestilt el-gitar derfra 5405443[/snapback] Vet ikke hvor foreldrene mine bestilte den fra jeg Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Satan! der fikk hvertfall jeg ereksjon. Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Dra på saga, Satrucci_! Det du viser oss her er ei fjøl av dimensjonar! Gratulerer! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Og fy faen så deilig 'a er. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 djises! den var najs! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Og nå trenger du bare et anstendig kamera å fotografere den med. Eller så kan du jo bare sende gitaren til meg, så skal jeg ta noen skikkelige bilder. Det er en lekker gitar! Geir Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hvordan liker du den roto-velgeren, Satrucci? (går ut fra at du har en) Får du noe dreis på single-coilkonfigurasjonen? T'Weed Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 TWFA: Har faktisk ok kamera, men det er dårlig lys her og blitzen suger kosteskaft, so... =/ Stativet kunne eg vel med fordel ha gidda å rote fram, ja. Får vente til neste gang sola gløtter innom. Tumbleweed: Er faktisk ikkje så voldsomt begeistra for roto-switchen, liker dei vanlige bedre. Dei ser kanskje ikkje like bra ut, men dei er mykje lettare å håndtere. Er ganske irriterande faktisk når det tar et år å bytte fra stol til hals-bucker, lite praktisk om du skal skifte fort midt i ei låt. Dette tar den dog lett igjen i andre faktorer. Har ikkje styrt så masse med coil-konfigutasjonen, nei, har omtrent kun brukt stol og hals. Dei som har lete best til det meste eg har spelt hittil i alle fall. Eg burde vel finne ut kva posisjoner på brytaren som gjev kva pickup-kombinasjoner snart og eksperimentere litt. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Hemmli. Men gamle gitarlæraren min hadde visst kjøpt seg gitar med like specs (ny i norge) for ei stund sidan og han måtte ut med 38.000,- for sin. Dønn lik min, men i Whale Blue. Endret 10. januar 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Har tenkt meg et konfkjøp for en ekte og flunkende ny Gibson Les Paul Custom. Noen som vet hvor jeg kan få den billigst mulig? Har tenkt på å bestille den fra London. Noen innspill? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Hemmli. Men gamle gitarlæraren min hadde visst kjøpt seg gitar med like specs (ny i norge) for ei stund sidan og han måtte ut med 38.000,- for sin. Dønn lik min, men i Whale Blue. 5415466[/snapback] ja du har vel finni ett skikkelig billig sted i utlandet og vil ikke si hvor? hehe.. jaja.. den ser god ut hverfall! hmm.. må lære å skrive riktig.. Endret 10. januar 2006 av zomax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå