tom waits for alice Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Så på Letterman her for en halv time siden eller noe sånt, og Trisha Yearwood sang der. Og gitaristen hennes hadde en sort Steinberger med hvit binding. Noe ala denne, (men med ikke med samme pickupoppsett): Link (Stort bilde, så jeg poster som link.) Jeg synes det er en vakker gitar. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 takk geir! vet du hvor jeg kan finne sånne skalaer? 5382859[/snapback] Nei, jeg er ikke så kjent med de ulike gitarsitene. I min tid gikk vi i butikken og kjøpte bøker... Geir Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Kan være dette har blir postet før, men FYTTI SATAN! Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Kan være dette har blir postet før, men FYTTI SATAN! 5384557[/snapback] ....gadd ca 15 sekunder.... T'Weed Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 han på bass var litt skilla! Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 han på bass var litt skilla! 5384702[/snapback] Det er vel Victor Wooten hvis jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Wooten er faen meg raw! =D Gitaristen er ikkje vekk heller, greit uvanlig teknikk på fyren. Broren om eg ikkje tar feil. Endret 4. januar 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Kan være dette har blir postet før, men FYTTI SATAN! 5384557[/snapback] ....gadd ca 15 sekunder.... T'Weed 5384587[/snapback] Hvorfor det? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 ....gadd ca 15 sekunder.... T'Weed 5384587[/snapback] Hvorfor det? 5385765[/snapback] Fordi jeg finner slike show-offs svært uinteressante. T'Weed Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hei alle sammen! Siden sist jeg var her har jeg bytta ut forsterkeren med en Pod XT, og er rimelig fornøyd med det (sinte naboer, dere vet). Med et par gode hodetelefoner funker det som smør på skiva og Frp-landsmøte i syden. Tommel opp. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hei alle sammen! Siden sist jeg var her har jeg bytta ut forsterkeren med en Pod XT, og er rimelig fornøyd med det (sinte naboer, dere vet). Med et par gode hodetelefoner funker det som smør på skiva og Frp-landsmøte i syden. Tommel opp. 5386016[/snapback] ....spikret paller? T'Weed Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Minner meg om fyren som kommer hjem fra Ilseng og sier "Noen hadde spikret på min pall siden sist jeg var der"... On topic: Denne er pen. En Les Paul som har fått ny flammetopp og binding hos Ed Roman. Geir Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 den var vakker. er det gibson? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Toppen var sweet, men bindinga blei litt voldsom for min smak. =/ Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 den var vakker. er det gibson? 5388023[/snapback] Det er en Gibson, ja, men hvor den originale toppen er høvlet av og erstattet med en ny. Toppen var sweet, men bindinga blei litt voldsom for min smak. =/ 5388115[/snapback] Ja, det er selvsagt en smakssak. Venter nå på det perfekte stykke flammelønn til min Mary Kaye strat, så jeg legger merke til alt som har pene topper. Straten skal ha flammelønn tvers igjennom på grunn av konturene, så det trengs et rimelig tjukt stykke. Det er ikke like lett å finne som en tynn topp. Geir Lenke til kommentar
drugis Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 ja! bestilte meg netopp følgende fra www.riff.no 1 x Ibanez GRG-170DX () = 2.695kr 1 x Line 6 Spider II 30 () = 2.095kr 1 x D´Andrea Delrex plekter pakke (12 stk.) () = 72kr Tykkelse 0.50 1 x Ibanez Polstret Gig bag for Artcore () = 295kr Størrelse 70 mm 1 x Ernie Ball Gitarrem () = 65kr Type EB-4037 gleder meg som ein onge til og få den forventer gratuleasjoner Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Gratulerer. Grei valuta for pengane det der. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Minner meg om fyren som kommer hjem fra Ilseng og sier "Noen hadde spikret på min pall siden sist jeg var der"... On topic: Denne er pen. En Les Paul som har fått ny flammetopp og binding hos Ed Roman. Geir 5386685[/snapback] Den godeste Ed Roman virker ikke helt oppegående, må jeg innrømme. Toppen var forøvrig fin, men bindingen var direkte jævlig. Totalt smakløs, faktisk. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Gratulerer. Grei valuta for pengane det der. 5388851[/snapback] takk takk Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Den godeste Ed Roman virker ikke helt oppegående, må jeg innrømme. Toppen var forøvrig fin, men bindingen var direkte jævlig. Totalt smakløs, faktisk. 5388996[/snapback] Litt "Pimp my Les Paul"-takter over den, ja. Men jeg synes ikke det gjør noe. Det er plass for litt "over the top stuff" her i verden. Strengt tatt er det vel en helt vanlig bindingpå gitaren, men det er lagt perlemorsinlegg innenfor. Ed Roman virker som en snåling, men det er lov å være litt sær når bare folk betaler for moroa. Og det gjør de tydeligvis. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå