FJERNET111 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 kan laste ned heile arkivet til mysongbook.com og, 23 000 tabs (gp4) 5329033[/snapback] Har selv alle tabsene som finnes på mysongbook.com og det er over 43 000 tabs og de tar 1.2 gig Lenke til kommentar
drugis Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 kan laste ned heile arkivet til mysongbook.com og, 23 000 tabs (gp4) 5329033[/snapback] Har selv alle tabsene som finnes på mysongbook.com og det er over 43 000 tabs og de tar 1.2 gig 5329063[/snapback] ååå, trudde det "berre" var 23tusen Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Noen som vet om noen bra sider med akkorder, ikke tabs, til diverse sanger (helst System of a down)? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Noen som vet om noen bra sider med akkorder, ikke tabs, til diverse sanger (helst System of a down)? 5329577[/snapback] Hvorfor vil du bare ha akkorder? Tabs er vel like greit det. Dessuten bruker Soad akkorder fordi mange av sangene bruker helt andre tuninger (Drop C, Drop D) SOAD tabs Dessuten må du bruke tabs til å se hvordan introer, soloer, vers og uttroer skal spilles. Akkorder er ikke nok. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Noen som vet om noen bra sider med akkorder, ikke tabs, til diverse sanger (helst System of a down)? 5329577[/snapback] Hvorfor vil du bare ha akkorder? Tabs er vel like greit det. Dessuten bruker Soad akkorder fordi mange av sangene bruker helt andre tuninger (Drop C, Drop D) SOAD tabs Dessuten må du bruke tabs til å se hvordan introer, soloer, vers og uttroer skal spilles. Akkorder er ikke nok. 5329770[/snapback] Ved å bare se på akkorder blir gehøret ditt mye bedre. Da kan du finne ut av introen selv. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Noen som vet om noen bra sider med akkorder, ikke tabs, til diverse sanger (helst System of a down)? 5329577[/snapback] Hvorfor vil du bare ha akkorder? Tabs er vel like greit det. Dessuten bruker Soad akkorder fordi mange av sangene bruker helt andre tuninger (Drop C, Drop D) SOAD tabs Dessuten må du bruke tabs til å se hvordan introer, soloer, vers og uttroer skal spilles. Akkorder er ikke nok. 5329770[/snapback] Ved å bare se på akkorder blir gehøret ditt mye bedre. Da kan du finne ut av introen selv. 5329793[/snapback] tanta mi som lurte... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Yay! Jeg fikk el-gitar i julegave! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Yay! Jeg fikk Ibanez AEL10E i julegave! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 yay jeg fikk 12 cder og gavekot på frs på 300,- Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 grattis skate4life!! smuuud gitar:) Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg fikk ingenting i julegave i år, kun en del penger. Så jeg lurer på om noen av dere vet om en bra effektpedal som gir marshall/plexivreng til en noe gunstig pris? (rundt 1000kr) Skal brukes på en strat med singlecoiler Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Folkens... nå har jeg begynt å vurdere å skaffe meg ny gitar. Noen forslag? Jeg spiller for det meste rock. Gary Moore, Thin Lizzy, Deep Purple... Dvs. at jeg skal ha en rock/blues gitar. Prislappen kan rekke opp til 5000 kr. Hvis noen vet om en bra forsterker også, kan dere gjerne foreslå det også. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) noen som vet hva som har skjedd me mxtabs.net? kommer bare opp sann cd rewiev dritt så på siden før å forsto alt. dette suger. Endret 25. desember 2005 av tommmy Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Folkens... nå har jeg begynt å vurdere å skaffe meg ny gitar. Noen forslag? Jeg spiller for det meste rock. Gary Moore, Thin Lizzy, Deep Purple... Dvs. at jeg skal ha en rock/blues gitar. Prislappen kan rekke opp til 5000 kr. Hvis noen vet om en bra forsterker også, kan dere gjerne foreslå det også. 5336583[/snapback] http://forum2.gitarnorge.no/index.php?showtopic=8408 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Folkens... nå har jeg begynt å vurdere å skaffe meg ny gitar. Noen forslag? Jeg spiller for det meste rock. Gary Moore, Thin Lizzy, Deep Purple... Dvs. at jeg skal ha en rock/blues gitar. Prislappen kan rekke opp til 5000 kr. Hvis noen vet om en bra forsterker også, kan dere gjerne foreslå det også. 5336583[/snapback] http://forum2.gitarnorge.no/index.php?showtopic=8408 5337434[/snapback] Jeg må vel legge til en notis: Gitaren må klare å vente til konfen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Øeih..! Du får ikkje sånne kvar dag! Du klarer vel å skynde det fram litt? =P Lenke til kommentar
huf Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Explorer noen? EDIT Noen som har en Explorer her? Har alltid ønsket å spille på en, men aldri fått sjansen... Hvordan er lyden? Endret 26. desember 2005 av huf Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Hæhæ, den var überharry. ^^ Explorer er sikkert tøff nok den, men ikkje serleg god spør du meg. Noko av det svakare Gibson har lira av seg. Både LesPaul og SG er imho langt bedre. Satt i den lokale musikksjappa for eit års tid sidan for eit års tid sidan då eigaren kom bort med ein LesPaul og ein Explorer. Så sa han berre: "Test. Gjett kven som er dyrast." Etter å ha prøvd ei stund var eg ikkje i tvil, LesPaulen var betraktelig bedre å spele på og låt langt feitare, men det viste seg at Exploreren kosta 17 store og LesPaulen 9. SÅ... Ikkje verdt pengane etter mi meining. Lenke til kommentar
huf Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Hehe, ja ikke særlig pen. ^^ -- Ja, det kan sikkert stemme det du sier... Jeg har aldri prøvd en selv som sagt. (Men formen er jo flott. ) Jackson (som nå er under Fender), har jo laget gitarer som ligner på Explorer'en. Noen som har erfaringer med de? Da tenker jeg hovedsaklig på KE2/3 Kelly. Endret 26. desember 2005 av huf Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Explorer er en flott gitar det, med kul lyd og fin å spille på. Jeg har da Epiphone Goth Explorer. Jeg anbefaller lett Explorer. Knall gitar det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå