FJERNET111 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Så ekstremt digg ut, men likte ikke at tab'sn ikke vistet likedan som i GP4. Er det mulig å forandre det? 5191494[/snapback] Eneste forskjellen jeg kan se er at notene er over tabulator i stedet for omvendt slik det er i Gp4, men det er jo bare å slå av notene hvis du ikke vil ha de der. Legger ved et skjermbilde, selv om jeg personlig liker bedre sidevisningen: Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Har oppdatert canon rock tc litt nå. med synth 2 også i starten osv:P JerryC___Canon_Rock_tc.zip Endret 22. november 2005 av razh0r Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Skiftet litt på lyden slik at den høres bra ut i GP5 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Så ekstremt digg ut, men likte ikke at tab'sn ikke vistet likedan som i GP4. Er det mulig å forandre det? 5191494[/snapback] Eneste forskjellen jeg kan se er at notene er over tabulator i stedet for omvendt slik det er i Gp4, men det er jo bare å slå av notene hvis du ikke vil ha de der. Legger ved et skjermbilde, selv om jeg personlig liker bedre sidevisningen: 5191647[/snapback] Lol. Du kunne vel kanskje brukt multi-bar rest på den introen der. Hvis det finnes. Endret 22. november 2005 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Det finnes sikkert, men det er ikke jeg som har tabbet den og jeg kan ikke tabbe uansett Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Så ekstremt digg ut, men likte ikke at tab'sn ikke vistet likedan som i GP4. Er det mulig å forandre det? 5191494[/snapback] Eneste forskjellen jeg kan se er at notene er over tabulator i stedet for omvendt slik det er i Gp4, men det er jo bare å slå av notene hvis du ikke vil ha de der. Legger ved et skjermbilde, selv om jeg personlig liker bedre sidevisningen: 5191647[/snapback] Lol. Du kunne vel kanskje brukt multi-bar rest på den introen der. Hvis det finnes. 5192345[/snapback] Tell me how, and I'll fix it. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hmm sjekket om jeg kunne finne ut noe, men ser ikke ut til at det funker da alle sporene henger sammen. Lenke til kommentar
alijens Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 line 6 PODXT har noen prøvd den? Hadde vært kult om noen har det, sånn at jeg kan få litt tilbakemelding på hvordan den er. Jeg vurderer å kjøpe den til hjemmestudio bruk men den koster jo noen kroner så da.... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Har tenkt å skaffe meg en enkel og lett berbar forsterker med mye lyd og lite volum. Har sett på Vox Pathfinder 10 Combo. http://www.humbuckermusic.com/voxpat10comg.html Elsker den forsterkeren. Liten og lett og feit og herlig drive som passer til så mangt. Og den har jævlig høy lyd. I mine øyne virker det som den perfekte miniforsterkeren, men er det noen med bedre forslag allikevel? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Trenger litt hjelp her.. noen som vet hva slags gitar Joey Jordison spiller på her? jeg synes det ikke ligner på gbson, men så kan jo jeg ta feil og da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg kikket litt i en elkjøpavis vi fikk i posten, og fant en el-gitar til ca 1500kr. Jeg er rimlig sikker på at det er denne: http://www.cashconvertersrhyl.co.uk/index....&products_id=13 Er det noe å satsepå for å lære seg å spille gitar? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Ikke no særlig.. den pakka gir ikke så mye bra gitar for penga, for å si det sånn.. (Du får det du betaler for) pluss at med mindre du har lyst til å vente 2 måneder p.g.a. den dårlige servicen på elkjøp så kjøper du deg noe annet isteden! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Kom over denne her om dagen. Liek... Ammagawd! http://namm.harmony-central.com/WNAMM04/Co...te-Limited.html Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Trenger litt hjelp her..noen som vet hva slags gitar Joey Jordison spiller på her? jeg synes det ikke ligner på gbson, men så kan jo jeg ta feil og da Det står Gibson på hodet. Det er en Les Paul et eller annet, øverste volumknott er borte, ser ut som om det er montert en EMG i bridge-posisjon, fargen er muligens en tobacco sunburst, men kan også være customlakk. Litt vanskelig å se ut fra bildekvaliteten. Det er en Gibson Les Paul. T'Weed Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Hmm... nå trenger jeg nye strenger, men er ikke helt sikker på hvilke jeg skal kjøpe. Tror jeg velger Ernie Ball Slinky, men hvilken tykkelse bør jeg velge, eller bør jeg satse på noen andre strenger? Sound1 Endret 1. desember 2005 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Velg samme tjukkelse som du har. Om du skal ha noko anna bør du levere inn gitaren på ein instrumentbutikk slik at dei får bytta strengene og inntonert gitaren på nytt. Edit: EB lager gode strenger dei. Endret 1. desember 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg ville anbefalt D'Addario eller Elixir. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Skal etter hvert handle forsterker nå. Har egentlig sikta meg inn på Marshall DSL100, får kjøpt den til 9000,- av en forhandler. Men hvordan er den i forhold til JMC800 forsterkeren? Virker som om det er en forsterker de fleste som har marshall har. Trenger litt synspunkter. Spiller lead gitar i et metal band. - Andreas Endret 1. desember 2005 av andesam Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) har et par spørsmål jeg hadde håpet å få svart på her; for det første, jeg kjøpte en kassegitar av en kompis, han spiller left-hand men har byttet om på strengene slik at jeg kan spille på den. Jeg syns den fungerer bra, og har bra lyd bortsett fra D og G strengen på 13 bånd, der er det absolutt ingen tone. Vil et strengbytte hjelpe? de som sitter på nå er relativt slitte, eller er det ingenting å gjøre med det? og for det andre; vurderer å kjøpe meg en ny gitarforsterker, ikke noe stort og dyrt noe. har sett på, og prøvd Peavy Bandit, og syns det var bra/fin lyd i den. Noen som har noen erfaringer med den? evt andre forslag i den prisklasse, (rundt 5000,-) må kunne spille relativt tung metall, mye bass, men også en ren og fin sololyd. Har også sett på Randall, men fant ingen jeg likte.. så mao har jeg mest lyst på peavy bandit. Endret 1. desember 2005 av The_Darkness Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Skal du spille tung metall med en kassegitar?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå