Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...

SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tusen takk! :D

edit: tok du opp med mikrofon eller noe? Ble så dårlig lyd på noen.

Skal gå ann å: File -> Export -> Export to wav! :thumbup:

5186780[/snapback]

Tok export to wav og det er helt fin lyd her.. .merkelig

Får skikkelig dårlig lyd med de innebygde høytalerene på laptopen, men det er bra med hodetelefoner. Vet ikke hva du har brukt?

edit:

ser at ny.wav høres ganske dårlig ut ja. Det kommer mye annpå hva slags gitarer og effekter og slikt som er valgt i GP5, så det kan nok gjøres en del bedre med litt tweaking på den kanten. I tillegg så suger vel lydkortet i laptopen balle ;)

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Halløy! skal kjøpe min første el-gitar med forsterker nå, har spilt akustisk i et par år. Skal spille alt fra blues til hard rock (kanskje mest hardrock) som f. eks. Metallica, Priest, Megadeth osv. og lurer på om dere har noen ambefalinger til en grei nybegynner-forsterker til rundt 2500kr, som egner seg spesielt til hardrockmusikken jeg nevnte, eller er det ikke så stor forskjell på det prisnivået kanskje? :dontgetit:

Rock hard, ride free!

-Haddock

Lenke til kommentar
Halløy! skal kjøpe min første el-gitar med forsterker nå, har spilt akustisk i et par år. Skal spille alt fra blues til hard rock (kanskje mest hardrock) som f. eks. Metallica, Priest, Megadeth osv. og lurer på om dere har noen ambefalinger til en grei nybegynner-forsterker til rundt 2500kr, som egner seg spesielt til hardrockmusikken jeg nevnte, eller er det ikke så stor forskjell på det prisnivået kanskje? :dontgetit:

5187874[/snapback]

Prøv Roland Cube 30. Den skal være ganske grei, men jeg synes lyden ble litt for tam for min del. Jeg har nettopp kjøpt VOX AD30VT og jeg synes lyden der er mye mye bedre. Prøv begge to. VOX AD30VT koster rundt 2500,- Utrolig bra lyd for pengene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...