- mOtz^ - Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har Nokia 7610, nettopp instalert dette programmet og det fungerer, untatt at den ikke klarer å connecte til internett. Idet hele tatt klarer ikke mobilen å koble seg til internett. Jeg har sense ab. Skal jeg bruke valig djuice GPRS? Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hva mener du med at mobilen ikke "klarer" å koble seg til internett ? Kan du forklare hva feilmeldingen er når du prøver å logge på AgileMessenger? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hadde samme problemet med min 6260. Han klarte ikke å koble seg opp. Bare sletta det jeg og tenkte ikke mer på det Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Du må bruke en Internett-oppkobling. Det vil ikke virke med en WAP-oppkobling. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Hva mener du med at mobilen ikke "klarer" å koble seg til internett ? Kan du forklare hva feilmeldingen er når du prøver å logge på AgileMessenger? G`en GPRS kommer opp, men etter en tid hvor AgileMessenger prøver å koble seg opp, kommer dette: - Unable to connect to server. If problem...please visit.... Men altså, bare unable to connect. Opera prøver bare å koble til serveren den også, ingenting mer skjer. Du må bruke en Internett-oppkobling. Det vil ikke virke med en WAP-oppkobling. Ja, skjønner, men jeg fant dessverre ikke ut av det. Vet du hvor jeg finner det stede jeg kan redigere dette? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 De fleste operatørene lar deg bestille oppsett fra nettsidene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå