fargoth Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Jeg brukte BareShare i ca en uke, så plutselig en dag så ville det ikke mer. Det lyser et rødt lys hvor det står "Hosts not connected" i BareShare. Jeg formaterte, og tenkte at det sikkert ville fikse det, men nå sitter jeg tilbake med problemet, uten peiling på hva jeg kan gjøre. Jeg har prøvd både BareShare og LimeWire, men ingen av de fungerer. Jeg kan laste ned filer, være på msn og lignende, men p2p programmene streiker. Jeg har 704/128 fra Telenor. På hjelpesidene til BareShare står det at det kan være noe med at DNS ikke virker, kan det ha sammenheng mitt problem? Edit: Fikk denne feilmeldingen av LimeWire: Endret 13. mars 2005 av fargoth Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 *Bump* Jeg har prøvd uten brannmur, samt å endre på porter, men til ingen nytte. Noen som har noen ide om hva jeg kan finne på for å ordne problemet? Burde jeg ringe telenor, for å høre om de har noe å gjøre med problemet? Lenke til kommentar
djrack Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Funker fint hos meg, med LimeWire Lenke til kommentar
TEE Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 *Bump* Jeg har prøvd uten brannmur, samt å endre på porter, men til ingen nytte. Noen som har noen ide om hva jeg kan finne på for å ordne problemet? Burde jeg ringe telenor, for å høre om de har noe å gjøre med problemet? Prøv å skriv inn DNS-serverne manuelt i nettverkstilkoblingen. Det er ganske ofte at det er noe som går feil når du skal hente DNS-servere via DHCP. Lenke til kommentar
salif Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Kammeraten min fikk p2p-portene sine sperret fordi det var virus på maskinen hans, som han spredde vidre. Du kan jo ringe telenor å høre.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Kammeraten min fikk p2p-portene sine sperret fordi det var virus på maskinen hans, som han spredde vidre. Du kan jo ringe telenor å høre.. Jeg har selv hatt et virus, som jeg fikk advarsel om av telenor. Jeg fjernet viruset, men sansyneligheten er nok stor for at de har blokkert noe ja. Endret 23. juli 2007 av fargoth Lenke til kommentar
salif Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Kammeraten min måtte i hvert fall ringe inn og fortelle om at viruset var borte, så sende en mail til en eller annen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Mener å huske at det var en annen her inne som også hadde blitt sperret. Han trengte bare å ringe, så var det fikset. Maskinen hans hadde også holdt på å sende ut virus. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Jeg har nå sendt en mail til Telenor, forhåpentligvis ligger problemet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå