tørrfisk Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har en kompis som jeg bygger maskin til og han har akkuratt bestilt skjermkort og vil prøve maskinen når den kommer. Men han har ikke RAM, alt han har er 384 med PC2100 og det treigeste det står at hovedkortet støtter er PC2700. Vil det funke? Lenke til kommentar
Locci Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Det vil funke men problemet er at de ikke vil prestere sååå veldig bra....Har det samme på den ene maskinen her, Å da kjører de på 133mhz default.... Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Anbefaler på det sterkeste å kjøpe ny PC3200 RAM. Å sette inn PC2100 RAM på ett nForce4 kort er det samme som å ta av ett av bakhjulene på bilen til Petter Solberg Altså ikke så smart. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Er helt enig med deg Betroz, men han er en sunnmøring og den ultimate gjerrigknark. Ville heller venta et par uker til jeg fikk råd til skikkelig ram viss jeg var han!! Men siden jeg er en så snill kompis så skal jeg låne han en av mine 512 brikker (ikke PC2100 for å si det sånn hehe) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå