Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Er det noen som vet om et program som kan vise de aller fleste former for DivX codec'er. Nå er jeg drittlei av å laste ned codec på codec så funker ikke den ene og den andre. En "Super Player" eller noe.... Lenke til kommentar
H8U2DEATH Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Nimo pakka inneholder vel en del. Så lenge man har standard DivX codecen,AC3 og OggDC så skal man vel få kjørt det meste. Codec pakker må du nok installere uansett. [ Denne Melding var redigert av: H8U2DEATH på 2002-06-27 14:37 ] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Hvor finnes NIMO da? Det funker greit med Windows og etc.? Har vært borti codec'er som fokker opp systemet så det holder(solution - format c:) Lenke til kommentar
H8U2DEATH Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Det er du ikke aleine om. Jeg har også vært borti enkelte pakker som har gjort mye møkk med maskina. Jeg har kun DivX,AC3 og OggDC installert. Vil du teste ut Nimo pakken finner du den her: http://www.divx-digest.com/software/nimo_pack.html Hvis ikke er det bare å søke på "Nimo codec" i et P2P program. Lenke til kommentar
H8U2DEATH Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 OggDC er forresten viktig. Er en del av de nyere filmene som krever det installert. OggDC finner du fort med et P2P program. Lenke til kommentar
ebe Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Vil bare si at NIMO pakka "fucka" hos meg. Lyd begynte og skurre bl.a... Lenke til kommentar
H8U2DEATH Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Har ikke testet den selv. Noen sier den fungerer fint mens andre har opplevd problemer. Holder meg til de 3 pakkene jeg nevnte ovenfor. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 har nimo selv, fungerte helt ok den, bare pass på legg inn det du skal HA, ikke alt annet søppel, da kan det fort krølle seg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Nå har jeg kjørt inn DivX, AC3 og OggDC. De funka på alle mine filmer hittil. Så nå er det se hvor lenge jeg kna kjøre sånn før en ny film dukker opp med lyd og ikke bilde eller bilde og ikke lyd :smile:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå