Gå til innhold

Nokia 7270 førsteintrykk m/ bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Oh, fy søren, så sinnsykt heftig!

Du er en god fotograf, vet du det?

Men testene dine inneholder litt lite info og mest bilder.

Vet ikke om du gjør det for postcount eller fordi du er mer glad i å knipse enn å skrive, menlitt lite tekst er det jo.

Du har klart å sette telefonen i et helt annet lys.

Det er jo helt genialt av deg å teste siden du har så mange andre telefonen på "reportoaret".

Digger sammenlikningene dine også.

PS: er det bare meg, eller likner moto V300 litegrann på LG C2200?

De var like.

Lenke til kommentar

Forslag til forbedring av testene:

Registrer deg på et sted hvor det er gratis å ha bildealbumer. Finnes mange slike steder.

Last heller opp bildene dit og ha thumbnails eller linker i postene her. Da blir det både lettere å lese testene dine, samt at du slipper å kunne bli forvekslet med bare en som vil ha høy post-count.

Lenke til kommentar
Oh, fy søren, så sinnsykt heftig!

Du er en god fotograf, vet du det?

Men testene dine inneholder litt lite info og mest bilder.

Vet ikke om du gjør det for postcount eller fordi du er mer glad i å knipse enn å skrive, menlitt lite tekst er det jo.

Du har klart å sette telefonen i et helt annet lys.

Det er jo helt genialt av deg å teste siden du har så mange andre telefonen på "reportoaret".

Digger sammenlikningene dine også.

PS: er det bare meg, eller likner moto V300 litegrann på LG C2200?

De var like.

Oi de var mange komplimenter :D . Takker og bukker

Jeg jeg VET at de " testene " mine inneholder mangebilder og litt lite tekst. Meningen er å lage PREVIEWS of REVIEWS etterhvert men tiden strekker ikke til. Jeg kjøper så mange telefoner og bytter så ofte at jeg faktisk ikke rekker å lage fulle tester. 7270 er testet av Amobil då derfor orket jeg ikke lage en test. En del tester inneholder stort sett bilder av modellen fra produsenten selv så jeg ønsker å komplementere dette medbilder av telefoner LIVE .

Men jeg vil komme til å legge ut fulle tester av det jeg mener er mest interessant.

Jeg har forresten tastet på en del nye modeller fra Motorola: V620 V635, A780 samt en del andre :thumbup:

V3 i sort og V635 ankommer Norge om en uke eller to. Da blr det flere tester . A1000 og 6680 er også på trappene

Lenke til kommentar
Forslag til forbedring av testene:

Registrer deg på et sted hvor det er gratis å ha bildealbumer. Finnes mange slike steder.

Last heller opp bildene dit og ha thumbnails eller linker i postene her. Da blir det både lettere å lese testene dine, samt at du slipper å kunne bli forvekslet med bare en som vil ha høy post-count.

Ok Arehei. Vet om noen slike plasser?

PTW: "samt at du slipper å kunne bli forvekslet med bare en som vil ha høy post-count"

Hva i alle dager er vitsen med det??

PS: Det er DARKTHRONE :w00t:

Endret av Mobilguiden666
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Hvordan synes du skjermen på den er i forhold til 176x220skjermer og nokias s60skjermer?

Den er ikke i like stor oppløsning, men er nogenlunde like stor.

Bruttern skaffa seg 7600 her om dagen og jeg ser ikke så inmari stor forskjell på dens skjerm og en s60skjerm, men den ser mindre ut fordi den sitter dpt.

Skjermen på 7270 sitter vel ikke så dypt.

Den er jo kamskjell.

Er det foresten dobbel plast over skjermen slik som på vanlig telefoner, eller har nokia vært smarte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...