Mobilguiden666 Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Og ett siste. TO lekkersbiskener :!: Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Legger til litt jeg: Med svarte klær Med røde klær .. Masse bilder... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Oh, fy søren, så sinnsykt heftig! Du er en god fotograf, vet du det? Men testene dine inneholder litt lite info og mest bilder. Vet ikke om du gjør det for postcount eller fordi du er mer glad i å knipse enn å skrive, menlitt lite tekst er det jo. Du har klart å sette telefonen i et helt annet lys. Det er jo helt genialt av deg å teste siden du har så mange andre telefonen på "reportoaret". Digger sammenlikningene dine også. PS: er det bare meg, eller likner moto V300 litegrann på LG C2200? De var like. Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) lekker telefon jeg digger testene dine, det er bra med mange bilder! stå på! Endret 13. mars 2005 av eeesh Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Forslag til forbedring av testene: Registrer deg på et sted hvor det er gratis å ha bildealbumer. Finnes mange slike steder. Last heller opp bildene dit og ha thumbnails eller linker i postene her. Da blir det både lettere å lese testene dine, samt at du slipper å kunne bli forvekslet med bare en som vil ha høy post-count. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Oh, fy søren, så sinnsykt heftig!Du er en god fotograf, vet du det? Men testene dine inneholder litt lite info og mest bilder. Vet ikke om du gjør det for postcount eller fordi du er mer glad i å knipse enn å skrive, menlitt lite tekst er det jo. Du har klart å sette telefonen i et helt annet lys. Det er jo helt genialt av deg å teste siden du har så mange andre telefonen på "reportoaret". Digger sammenlikningene dine også. PS: er det bare meg, eller likner moto V300 litegrann på LG C2200? De var like. Oi de var mange komplimenter . Takker og bukker Jeg jeg VET at de " testene " mine inneholder mangebilder og litt lite tekst. Meningen er å lage PREVIEWS of REVIEWS etterhvert men tiden strekker ikke til. Jeg kjøper så mange telefoner og bytter så ofte at jeg faktisk ikke rekker å lage fulle tester. 7270 er testet av Amobil då derfor orket jeg ikke lage en test. En del tester inneholder stort sett bilder av modellen fra produsenten selv så jeg ønsker å komplementere dette medbilder av telefoner LIVE . Men jeg vil komme til å legge ut fulle tester av det jeg mener er mest interessant. Jeg har forresten tastet på en del nye modeller fra Motorola: V620 V635, A780 samt en del andre V3 i sort og V635 ankommer Norge om en uke eller to. Da blr det flere tester . A1000 og 6680 er også på trappene Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Forslag til forbedring av testene:Registrer deg på et sted hvor det er gratis å ha bildealbumer. Finnes mange slike steder. Last heller opp bildene dit og ha thumbnails eller linker i postene her. Da blir det både lettere å lese testene dine, samt at du slipper å kunne bli forvekslet med bare en som vil ha høy post-count. Ok Arehei. Vet om noen slike plasser? PTW: "samt at du slipper å kunne bli forvekslet med bare en som vil ha høy post-count" Hva i alle dager er vitsen med det?? PS: Det er DARKTHRONE Endret 13. mars 2005 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Legger til ett par bilder til. Luksus telefon med luksus tilbehør Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 3 Generasjon 20 Gb iPod VS 7270 VS 4 Generasjon 30 GB Ipod foto Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Mer luksus Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 og ETT SISTE bilde :-) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Dæven. Du tar veldig bra bilder! PS: Du har utrolig mange duppeditter gitt! Ipod'er og masse mobiler o.l Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Dæven. Du tar veldig bra bilder! PS: Du har utrolig mange duppeditter gitt! Ipod'er og masse mobiler o.l Hehe...Er ikke bare MOTOman men GADGETman i tillegg! hehe En test av E1000 md mange bilder hvis det skulle være av ineresse :-) http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=389808&hl= Endret 13. mars 2005 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Gode tester det du har! stå på Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hvordan synes du skjermen på den er i forhold til 176x220skjermer og nokias s60skjermer? Den er ikke i like stor oppløsning, men er nogenlunde like stor. Bruttern skaffa seg 7600 her om dagen og jeg ser ikke så inmari stor forskjell på dens skjerm og en s60skjerm, men den ser mindre ut fordi den sitter dpt. Skjermen på 7270 sitter vel ikke så dypt. Den er jo kamskjell. Er det foresten dobbel plast over skjermen slik som på vanlig telefoner, eller har nokia vært smarte? Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Den er ikke i like stor oppløsning, men er nogenlunde like stor. Det er da ganske stor forskjell på 1,8" og 2,2".. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ok Arehei. Vet om noen slike plasser? Nå er ikke jeg arehei, men www.photobucket.com er bra Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 PS: Det er DARKTHRONE Og det er? Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 PS: Det er DARKTHRONE Og det er? Artisten på CD-coveret på en av bildene. Nok om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå