SGE7000 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har et FIC K8t800 s754 hovedkort, og lurer på hvordan jeg får oppgradert bios'en til det.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 du laster ned biosen fra hjemmesiden din, og laster ned dette programmet til å flashe med http://www.ecsusa.com/downloads/winFlash.html veldig enkelt, og kombatibelt med alle hk jeg har brukt. Hvis du ikke for det til, se om det finnes bios flash utilities på hjemmesiden, hvis ikke sender du meg en mail på [email protected], så skal jeg prøve så godt å hjelpe deg =) Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 hmm, ifølge nettsida til FIC så har jeg allerede nyeste versjon av BIOS (to år gammelt) på den sida du linket til, er det nærmeste jeg kommer "K8T800-A". Er sikker på alt der untatt den "-A" delen på slutten. Har det noe å si? Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Nå vil jeg ikke stå ansvarlig hvis noe skjer,men jeg mener det ikke har noe å si, bare så lenge du har den nyeste bios filen fra hjemmesiden til hket ditt =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå