hq333 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 hei jeg trenger driveren for Jens of sweden mp-110 256 mb mp3spiller. jeg sjekket på nettet men fant ikke fram håper på et rask svar=) Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Denne er vel driverløs, og så lenge du bruker Win 2000 eller XP så skal den komme opp av seg selv.... Lenke til kommentar
hq333 Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 ja den er driverløs, men problemet er at jeg har win98. kan noen gi mg linken til driveren,plz?? trenger virkelig hjelp.... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Hm, står jo enkelt forklart i manualen (på nettsidene dems), at en først må finne ut om en har pluss spiller, enkelt og greit. Det ligger jo to program under denne adressen, ingen stemmer med det som står i manualen, men du kan jo prøve å se.......... http://www.jensofsweden.com/support-MP110.asp?base=4 Endret 14. mars 2005 av sesteen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå