evo500 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Som foregående her nevnte.. Ja. dessverre. Problemet med hasj er primært at langerene leverer fin vare i starten, for deretter og iblande ulumskheter siden i økende kvanta for og deretter kunne sikre seg en kunde på sterkere mer innbringende varer. Noe som i sin orden selvfølgelig medfører tyngre stoffer for den ulykkelige hasjrøykeren som KUN ønsket prøve det milde hasjen. Sånn rent hypotetisk og ganske treffende blir en tjall (en rullings eller lignende med hasj) sammenlignet med effekten av ca en 6-pack pils (6X0,33) Hasj bedøver hjernesellene, mens alkohol dreper hjernesellene. Stoff er i utgangspunktet fysjom, men min mening er at ved legalisering kan man håpe på at ett stort rekruteringsområde for langerne forsvinner. Men vil nok avslutte med og si : Drikk pils, drikk sprit, drikk vin og du slipper frykten for politiet og frykten for iblandet hasj. ;-) Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) For dere som ikke helt vet forskjellen på hasj og marihuana: Nå skal jeg fortelle. Hasj er som noen her skrev tidligere, kun et ekstrakt fra planten. Altså pollenstøv som er trykt sammen til blokker. I teorien kan det virke som om at hasj er sterkere enn marihuana, men egentlig er det ganske så motsatt. Skademessig er et ingen forskjell, men på brukeren er det forskjell!! Ettersom hasj er et konsentrat av virkestoffet, blir man også sløvere av det. Når man røyker litt, så kan man lett bli oppstemt osv og komme i godt humør. Men om man da røyker mer og mer, blir man ikke stein på samme måte. Man blir bare "susa" i hodet og blir sløvere og sløvere. Dette skjer ikke på marihuana!! Bare så dere vet det. Selv om marihuana er planten, så sier det seg selv at det er bedre å røyke det naturlige! Det er det også! Når man røyker marihuana, blir man høy. Når man røyker hasj, blir man stein Så hasjen og marihuanaens dårlige rykte er vår egen feil. Vel, ikke vår feil, men politikernes feil. Og dem som er fulle av dordommer. Hadde marihuanaen bare ha fått være i fred, hadde det kanskje vært lovlig også. For om man røyker marihuana, blir man ikke stein og greier fint å følge med på ting. Jeg pleier ofte å bli helt med på ting. Det skjer ikke like hyppig på hasj. Man kan ikke røyke hasj før man går på jobb. Eller, man kan, men det er ikke særlig lurt. Marihuana derimot kan godt røykes før jobb eller skole uten at det påvirker negativt. Ikke det at jeg sier at dere BØR gjøre det! Det må dere IKKE, jeg prøver bare å få fram et eksempel. Legalize!! Oh yeah! Edit: Og du, Evo500. Langere bruker aldri å putte ting i hasjen. Dette er bare en myte. Det vil pådra langeren ekstra utgifter, noe han ikke orker. Noe langerne derimot faktisk gjør, er at de koker hasjen for å få ut oljen. Så selger de hasjen videre og tar vare på oljen selv. Dette skjer i mange stadier oppover langene og når det eventuelt kommer opp til oss (meg) i Nord, er det ofte helt utkokt. Da kalles det "Tørrokk" (Tørr Marokk) Jeg må også påpeke at hasj og marihuana er skikkelig dårlig for lungene Endret 15. mars 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Legalize!! Oh yeah! Jeg må også påpeke at hasj og marihuana er skikkelig dårlig for lungene Ha ha, Hell no! Edit: Og du, Evo500. Langere bruker aldri å putte ting i hasjen. Dette er bare en myte. Det vil pådra langeren ekstra utgifter, noe han ikke orker.Noe langerne derimot faktisk gjør, er at de koker hasjen for å få ut oljen. Så selger de hasjen videre og tar vare på oljen selv. Dette skjer i mange stadier oppover langene og når det eventuelt kommer opp til oss (meg) i Nord, er det ofte helt utkokt. Da kalles det "Tørrokk" (Tørr Marokk) Hvordan kan det ha seg att du vet så mye om dette? Er det slik at du langer det selv? Hvis du gjør det, vet du også att det er flere lag i distrubisjonen, og det øverste laget vill ha råd til å "spice up" varene litt. Siden dette ikke er RPS forumet skal jeg ikke utdype, eller fortsette denne diskusjonen. - D.J. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hasj (Klumper) kommer fra stilken av planten. Marihuana (Gress) kommer fra bladene til planten. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Drikk pils, drikk sprit, drikk vin og du slipper frykten for politiet og frykten for iblandet hasj. ;-) *host*metanol*hark* Endret 15. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hasj (Klumper) kommer fra stilken av planten.Marihuana (Gress) kommer fra bladene til planten. Dette trodde jeg også..når jeg gikk på Ungdomsskolen. Trust me. I know. (har gjort det selv) Og ja jeg vet en del om langing. Jeg har ikke gjort det selv, men jeg har familie og venner som holder på en del med det. Eller har gjort det da. Jeg har også pratet med de største langerne om dette med å "spice" opp tjallen, og de fleste ler bare av det. De sier alle det er en myte og at de ikke vil oppnå særlig mye med det uansett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Stenges etter ønske av threadstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg