Gå til innhold

Ny pc i 10-14tusen klassen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som et meget bra oppsett det der ;) Når det gjelder skjerm hadde jeg nok selv valgt en CRT-skjerm om jeg skulle kjøpe skjerm i dag. Dette pga jeg har mer enn nok plass, spiller svært mye (og er kresen på etterslep) og CRT-skjermer er fortsatt en del billigere enn LCD. Så om du har samme bruksområde som meg ser jeg ingen problem i å gå for en CRT-skjerm.

Lenke til kommentar

Vil anbefale deg Thermalright XP120 som kjøler istedenfor den zalman saken.

Zalman sin er nesten 1 kg tung mens Xp120 er 370 gram dessuten vinner den testene over Zalman sin.

Kjøpe en stille vifte f.eks Papst sin 120 mm vifte med 26dba som maks støy, lover deg du blir ikke skuffa

btw... POST 600 WOHOOO :!: :w00t:

Endret av Full Metal Jacket
Lenke til kommentar

hey. Skal du bruke pcen din til cs? da har ikke cpu'en så mye å si. Vet dette går imot mye av det de andre gutta sier her, Men jeg har gårsdagens system (ikke akkurat, men i forhold til det som finnes nå) Og pc'en min er perfekt til cs. 0 recoil for å si det sånn :) Du må kunne det å instille skjermkortet osv, trenger ikke så syk cpu..

Trust me, im a progamer :]

Lenke til kommentar
hvorfor i huleste kjøper du en crt skjerm?

dagens lcd skjermer er bra nok i massevis til spilling og alt annet bruk..

Jeg kjøper en crt skjerm pga at vis jeg skal ha en "grei" lcd skjerm, som er god til å spille med, må jeg opp i 3000-3500 kr. Grunnen til at jeg velger det OCZ rammen jeg har valgt er fordi jeg har hørt det er veldig overklokkings venlig, men vis dere har et bedre forslag si ifra.

Jeg har lite peiling på strømforsyninger, så si ifra vis dere har et bedre forslag en det jeg har valgt ut.

Btw jeg la inn feil handlevogn, :blush: Jeg skal ha sokket 939,

Her er den rette linken.

Endret av Simi
Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne ha gjort det, men så koster OCZ R-2 rammen 500 kr mer enn den vanlige versjonen, men jeg tror jeg kommer til å gå for dette

minnet, Kingston HyperX PC3200, de e på tilbud på netshop denne ukå.

Endret av Simi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...