Q-TEC mannen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 her kan du legge ut dinee bilder av din Shuttle umoddete eller moddet! Nb:kommer bilder av min Shuttle så snart den kommer på Post Huset i slutten av Mars! Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 hmm .er det ingen her i Forumet som har shuttle? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 hmm .er det ingen her i Forumet som har shuttle? Om det er SFF PC'er du spør etter, er det nok en del som har dette jo, kanskje du bør nevne dette i hovedposten Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg kan snart legge ut noen, men må først få den. Lenke til kommentar
Q-TEC mannen Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 altså man kan legge ut bilder av sine Shuttle/BareBone datamaskiner! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg skal ta noen bilder av min når den kommer, men den kommer ikke før i overimorgen hvertfall! Men til alle andre: Det er jo lov å vise Shuttle`en sin...? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Kan jeg spør om hva som er så spessielt med bilder av en shuttle? Om ikke det er noe som er modda på'n. I 95% av tilfellene er det ikke gjort noe som kan beskrives som casemodding på en shuttle.. Jeg skal ta noen bilder av min når den kommer Av en helt plain boring shuttle? (Beklager at jeg er litt spiss i tonen, men jeg ser virkelig ikke poenget med å vise frem bilder av en helt plain shuttle. Det finns maaange bilder av de bare man f.eks. søker på google eller browser noen hardware-sider.) edit: En liten skrivefeil.. Endret 15. mars 2005 av clvn Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Det stemmer jo egentlig, men kanskje trådstarter liker Shuttle spess godt, og er for lat til å sjekke google? Den er ganske vanlig ja, eneste er en hvis slot-load i fronten, som skal lakkes svart så snart som mulig. Tenker det blir noe mer litt senere kanskje, men det blir jo som sagt senere. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Jeg er enig i at shuttler er pene orginale, da Hadde selv moddet inn en 120mm i toppen av min shuttle, samt en 80mm i siden liggende inntill diskene mine. Lagde også en ramme som gjorde at diskene mine han (droppa optisk drev, og putta inn 3 disker der istedenfor) Alt shuttlestashet er solgt nå, da.. /mimre edit: det var en sn45gv1 jeg hadde. Endret 15. mars 2005 av clvn Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Noe sånn jeg også tenkte jeg kunne gjøre, min er en SS51G, som jeg henter om ta dager. Ser ut som den på bildet, bare med en hvit slot-load i toppen som nevnt tidligere. Skal brukes som en mini-HTPC, kun brukes til film og musikk så langt. Lenke til kommentar
AMD xp Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 120mm i toppen av et barebone kabinett..? Kanskje det er hva jeg må gjøre? Droppet det optiske drevet mitt og satt inn en 3dje harddisk i kabinettet idag jeg og, har nå 2x120GB + 1x250GB s-ata inni kabinettet, samt en ekstern 200GB disk. Men jeg må kjøle ned rakkeren, så tips mottas med takk Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Skal komme med noen bilder av min shuttle snart, den har 2*80 vifter på sidene og skal snart få en 120mm på toppen, ser kanskje litt rart ut men det blir varmt der gitt;) Lenke til kommentar
pexxi Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Her har vi min + en skitten func Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Aaah.. Nice nice! Har ikke shuttle jeg.. Ser ingen grunn til det heller! Men mye fint.. http://www.bit-tech.net/article/154/ <-- Pent det da! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Tips: Jeg kjøpte et bøylig rør og satte fra 120mm i toppen av kabinettet og igjennom ICE-kjøleren til shuttle sånn at lufta til kjøleren kom rett utafra. Men med denne modden kan man bare ha 3 disker, og ikke optisk drev Shuttlen kom ned i kose-temperaturer med en grei overklokk! Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Her er bilde av min, må få bedre kjøling enn det der også, så tenkte og ha en 120MM vifta på toppen av kassa Har nå 2 80MM på hver sin side. Endret 17. mars 2005 av mac1334 Lenke til kommentar
pexxi Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Ah, den xpc modden fra microplex jo Looking good^^ Lenke til kommentar
Innos Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Disse er de to kuleste shuttlene ever. Om ikke de tøffeste kabinettene også. Link1 Link2 edit: Ha ha, de har faktisk skifta bilde fra det som var til det stolen greiene på selve artikelen, så nå får ingen nyte bildet, takket være meg! Var vel mer reklame er dere ikke enig? Endret 17. mars 2005 av hba Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hentet min i dag, tar sikkert noen bilder i morgen. Ser ikke noe spess ut, men jeg slot-load`en som fulgte med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå