RastaXP Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Jeg var på et lite fjott LAN i helga. I mangel på få spill fant vi ut at vi skulle spille et trasig Tony Hwak spill. Dette spillet var da på 3 cd plater og jeg installerte det fra iso filer. Jeg sjekket hvor mye plass jeg hadde før installasjonen (50,6 gb) . Etter et kvarter med gørrkjedelig spilling, fant jeg ut at det var på tide å slette spillet. Slettet først iso filene så slettet jeg selve Tony Hwak. Har sånn Norton Recycle Bin som jeg måtte tømme etterpå. Men til min store overraskelse var det ikke 50,6 gb det var 48,6 som var igjen etter slettingen. Jeg ransakte maskinen men fant ikke et spor av spillet. Kjørte Norton System works, for å sjekke om feil men den fant heller ingenting. Defragmenterte også registerert. Ingenting hjalp. Hvor ble det av de 2 gigabyte'ene. Skulle jo egentlig 50,6 etter avinstallasjon. Hjelp PS: Hard disken er helt ny (toppen 5 dager gammel). Er av typen Seagate 120 gb vanlig IDE Endret 13. mars 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Uninstalla du, eller bare sletta du spillet? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Unistallerte. Deretter tømte jeg Norton recycle bin der alt som blir uninstalled ligger. Men tror den klikka da jeg sletta de 3 iso filene. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Symantec har laget mye bra opp gjennom tiden, men Norton Recycle Bin er ikke en av de tingene... Lenke til kommentar
studass Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har du prøvd å purge søppeltønna di? (Altså "empty norton protected files") Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Ja, som sagt. Opptil flere ganger. Skjønner inte das problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå