.V. Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) zu|it@ || baby in the wood in the h... sier: check this out ... #Viruslink fjernet av moderator# Nytt virus eller "litt" forsinka reaksjon fra det forrige? Endret 13. mars 2005 av Jankee Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg har sagt det tidligere og sier det til deg også. Ikke legg ut aktiv viruslink på forumet. Noen kan få virus av slikt uten å være klar over at det faktisk er viruset du linker til. Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg trykker ikke på den liken... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Nok en .pif-fil ja. Kjørbar binærfil var det. Filen blir aktivert bare ved å klikke på url, så ikke gjør det folkens... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har allerede gjort det og gjett hva som skjedde? Microsoft antispyware beta spurte om jeg ville blokkere denne. Man burde ikke risikere å få virus på et sikkerhetsforum. Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 E-Ton, rediger posten din og fjern linken! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Ein legg ikkje ut viruslinker uansett. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Sorry, trodde bare ingen faktisk ville trykke på en såpass mistenkelig link i et virus-forum i en post som heter "nytt virus på msn?". Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Uansett, uvitende kan komme til å trykke på URL. Bra at software blokker sånt. Kjører selv Linux, så det bryr meg ikke stort. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Uansett så hadde det vært enkelt å legge inne et mellomrom i linken eller byttet ut en eller flere bokstaver slik at linken ikke virker. Junior på 2 1/2 år kan faktisk finne på å trykke på tastaturet mens jeg er på kjøkkenet og da bør det ikke være muligheter å få virus fra et sikkerhetsforum. Personlig trodde jeg du linket til info om viruset eller noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå