BrukerSlettet Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Skal ha nytt trådløst tast. uten mus. Men alle de store webshopene har altid med mus i tilbudene. Noen som vet hvor jeg finner kun trådløst tast. til en billig penge? Og hvor langt vil et trådløst tast rekke? (skal bruke det fra 4m avstand, vil det fungere?) Endret 13. mars 2005 av jolleguten Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Skal ha nytt trådløst tast. uten mus. Men alle de store webshopene har altid med mus i tilbudene. Noen som vet hvor jeg finner kun trådløst tast. til en billig penge? Og hvor langt vil et trådløst tast rekke? (skal bruke det fra m avstand, vil det fungere?) Rekkevidde,såvidt jeg vet så må man vel belage seg på under 3meter, men altså med bluetooth tatstatur så går det vel med 10m! Trådløst Tastatur: *Kommer*Dårlig med slike uten mus må jeg si! Eneste jeg fant: Apple Keyboard Endret 13. mars 2005 av tøbbi Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 logitech dinovo tastatur med blåtann klasse 2 klarer 100m Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 hvem sitter 100 meter fra pc'en ? Lenke til kommentar
genetex Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 folk som sitter 100M fra pc`n: har en extremt stor skjerm eller er hypokonder når det gjelder å "skade" øynene tilbake til deg: tror du finner et på bruktmarked visst du titter innom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå