Gå til innhold

Kjøpt 3500+ winch. Har jeg blitt lurt?

Anbefalte innlegg

Som topic sier har jeg fått klørne i en 3500+ til 1200,- Jeg måtte kikke litt på forumet her og fant hvordan man ser det er en winchester CPU, og spurte selger hva som stod på CPUen. Det stemte bra med det jeg leste. Jeg har ikke et 939 HK jeg kan sjekke den med enda.

MEN 1200,- er kanskje for godt til å være sant? Leste også at en del selger Winchester billig da noen klokker dårlig, det er ikke noen "big deal" for meg... Enda... :roll:

Link til annonsen er vel også på sin plass ;) EDIT: annonsen er fjernet.

Endret av Fenriz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En winchester 3500+ til 1200 er gi-bort-pris (eller lureri) :hmm:

Den laveste modellen, winchester 3000+, koster jo cirka 1300 kroner. Men det er ikke noen særlig forskjell på dem, annet enn den høyeste tilgjengelige multiplikatoren (hhv 9 på 3000, og 11 på 3500). Jeg ville like gjerne ha kjøpt en ny 3000+ - da er man i det minste sikker.

Lenke til kommentar

det står ikke om den klokker bra, men om den har blitt klokket ihjel. om det er en 3500+ og den virker fint er det ikke noe problem. lurte på den lave prisen.

du kan kjøpe den for 1900 :p

takker for alle svar, får vel bare se når den kommer i posten hva det er... :)

Lenke til kommentar

Den siste måneden har nye bruktannonser angående winchester 3500+ blitt lagt inn flere ganger daglig og de er som regel kun tilgjengelig et halvt døgn eller noe der omkring. Teksten i annonsene har vært tilnærmet de samme, men det har som regel vært forskjellige navn, tlfnummer, og sjeldent oppgitt adresse. Tlfnr finner en ikke ved søk på guleisder.no. Så for min del har jeg vært skeptisk til de annonsene.

Lenke til kommentar

Gunderz: annonsen er borte borte borte nå. (nei, den har vi ikke sett!) jeg blir mer og mer skeptisk.... hehe

OcMax: det kan jo være hva som helst egentlig. :hmm: jeg har ikke fått noe bilde, bare en beskrivelse av det som står på CPUen over tlf.

Lenke til kommentar

1: Selgeren har ikke så stor oversikt over priser og ytelse, og syns den prisen er grei for en brukt komponent.

2: Selgeren har et eller annet svin på skogen, har kanskje prøvd å klokke så det ryker, men ikke vært fornøyd. I verste fall en luring som har klokket en 3000+ Winchester til 3500+-ytelse ;)

Har du snakket med han på tlf, vet du kanskje best selv hvilket alternativ det er.

Lenke til kommentar

Kjøpte sjøl en Newcastle 3500+ for 1100,- (eller 1200,-?) og har ringt på noen andre liknende annonser. Gjorde knallkjøp (klokker til 2500mhz uten å fyre opp vifta) men sikkert muligheter for å bli lurt og.

Bifaller regelen om å sjekke tlf-nummer på gulesider og sjekke med adresse før en sender penger i hytt og gevær. Men det lille "kicket" av å halvere prisen på slikt er jo knall;-)

Lykke til, ikke svi av prosessoren i lykkerus når du tester den:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...