EnerGie Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Ser de selger 6600 til 1599kr uten abb. på Best-Buy, er ikke dette en veldig god pris da? Sjekket litt rundt, og de fleste tar jo 2500kr for den, eller mer! Vet den er ganske gammel nå, men den er vel fortsatt aktuell? Mange muligheter? Lurer på å kjøpe den.... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Flytter denne da det virker som om det er prisen du jakter på Har selv eid en 6600 i lang tid og er svært fornøyd med den med Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Er en god, men treg telefon. Klarer du å leve med sirup i telefonen er den tipp topp. Personlig blir jeg frustrert når jeg må klå på kundenes symbiantelefoner, så jeg hadde ikke klart å leve med den. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 6600 har Symbian og Java midp. 2, så den kan holde tritt med fremtidens mobiler når det gjelder software Kamera- og skjermoppgraderinger er selvfølgelig ikke mulig Den prisen hos best-buy gjelder ikke lenger, til skuffelse for en del Jeg hadde planlagt å kreve pengene tilbake etter mange feil ved min 7600, og nå er plutselig den billigste oppe i 2260,- Men 6600 er absolutt en dritbnra telefon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå