EnerGie Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Ser de selger 6600 til 1599kr uten abb. på Best-Buy, er ikke dette en veldig god pris da? Sjekket litt rundt, og de fleste tar jo 2500kr for den, eller mer! Vet den er ganske gammel nå, men den er vel fortsatt aktuell? Mange muligheter? Lurer på å kjøpe den.... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Det er en ekstremt god pris, for en ekstremt god telefon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) direktelink ? finner ikke 6600 på sidene til best-buy, ikke engang når jeg søker etter den. sikker på at det ikke er prisguiden som "tuller" ? Endret 15. mars 2005 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Nei jeg bestilte den fra best-buy til 1599kr. Dagen etter fikk jeg telefon fra best-buy om at de var tomme på lageret og ikke visste når de fikk den inn igjen. Og så fjernet de den fra sidene inntil videre. Gledet meg til den telefonen, men den gang ei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå