eXeLent Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Altså jeg er en mobil noob som trenger hjelp:D når jeg skal laste ned en sang eller noe sånn så kommer en feil melding! Det har dessverre oppstått en feil.du vil ikke bli belastet for dette.Vennligst prøv igjen senere blabla.... Teknisk beskrivelse av feil: Kunne ikke finne landkode:S Hjelp meg da;) Dette er da en D500 samsung:D Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hmm.. Hvilke type sanger skal du laste ned? fra wap eller fra pc via bluetooth eller IR? Lenke til kommentar
eXeLent Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 fra Wap.. inpoc Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Da veit jeg ikke. Jeg har ikke prøvd å laste ned fra wap enda. Da får du spørre noen som vet mer om mobil enn meg Har bare hatt min i 2 dager. Men det eneste jeg har hatt problemer med er at jeg ikke kan overføre noen sanger fra pc'n pga lisenserte sanger eller noe sånt.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
KjempeNese Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Da veit jeg ikke. Jeg har ikke prøvd å laste ned fra wap enda. Da får du spørre noen som vet mer om mobil enn meg Har bare hatt min i 2 dager. Men det eneste jeg har hatt problemer med er at jeg ikke kan overføre noen sanger fra pc'n pga lisenserte sanger eller noe sånt.. Angående lisenskrav... Laster du ned riktige filer. D500 godtar bare mp3- filer og hverken acc eller wmv filer. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Altså jeg er en mobil noob som trenger hjelp:D når jeg skal laste ned en sang eller noe sånn så kommer en feil melding! Det har dessverre oppstått en feil.du vil ikke bli belastet for dette.Vennligst prøv igjen senere blabla.... Teknisk beskrivelse av feil: Kunne ikke finne landkode:S Hjelp meg da;) Dette er da en D500 samsung:D Feilen ligger nok hos inpoc ja. Hør med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå