Gå til innhold

Tips om nytt HK , CPU & RAM

Folo

Anbefalte innlegg

eg har sinnsykt lyst på litt fresh ustsyr, sitter med en PIII 800 Mhz. Men siden jeg har sinnsykt lite penger er det vel nesten best å vente. Men dersom eg skulle kjøpt noe, hvor mye måtte jeg regna med å punge ut? for å få noe veldig greit til en veldig rimelig penge. har GF3 TI200 128MB så jeg regner med det gjør susen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takker for svar, men det er lite aktuelt å kjøpe noe nytt mer en hk cpu og minne, selv om ett nytt lydkort ikke hadde vært å forakte. har allerede 240 gig med hd så det trenger jeg ikke i det første. eller gjør jo det siden de er ganske stappa :grin:

men det er vel kanskje lettere å selge en hel maskin en bare komponenter?

Lenke til kommentar

og har funnet ut litt nå da, men ser på spec til 845 chipset at de bare støtter pc2100? er det rigtig ?kunne tenkt meg pc2700, bør jeg da heller gå for P4S533 sis645, da jeg har tenkt meg en P4 1,8/2,0 533

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-28 12:40, Folo skrev:

og har funnet ut litt nå da, men ser på spec til 845 chipset at de bare støtter pc2100? er det rigtig ?kunne tenkt meg pc2700, bør jeg da heller gå for P4S533 sis645, da jeg har tenkt meg en P4 1,8/2,0 533

dette har jeg også lurt på..

På alle HK'ene på komplett ser jeg det bare står -Krav: pc2100- vil dette si at det ikke går med pc2700 ? eks på dette:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...0&GrpID=10&s=pl

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...