mclp- Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Her er noen bilder jeg har tatt. Er ganske nub når det gjelder fotografering, men feedback hadde vært fint. Nb: Store bilder. *redigert* Glemte etternavn på bildefilene Tatt i byen når jeg venta på at venna mine skulle komme ut fra avhør. Et bilde av Fredrikstad Brua klokka 19:34 Et bilde jeg tok på Tangen (Kråkerøy) Et bilde jeg tok på Tangen (Kråkerøy) Et bilde jeg tok på Tangen (Kråkerøy) Et bilde jeg tok på Tangen (Kråkerøy) Bilde Fra FMV Fredrikstad.. Støtta sto litt skjevt. Bilde Fra FMV Fredrikstad.. Støtta sto litt skjevt. Enda et bilde jeg tok når jeg venta på venna mine på politi-stasjonen. Sorry for 2 forskjellige poster, men vil ha feedback på det ene bildet alene. Endret 13. mars 2005 av mclp- Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Syns det var fine bilder jeg, likte de i byen når du ventet på dama. Litt uskarpt det av fredrikstad brua, ødela ganske mye syns jeg... :/ Fine bilder fra Kråkerøy og, tanta mi bor der. Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Synes de fleste bildene (litt for mange for å gi kritikk på) er nokså ordinære. Litt uinspirerende kanskje. Skjønt jeg liker den fine blå kveldsstemningen. Bilde 4 i serien har litt særpreg. Steinene i forkant er med på å skape interesse. Hadde du gått nærmere og fått steinene litt ut av sentrum ville det blitt riktig bra. Fortsett å knipse !!! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hei! Kunne du ikke neste gang bare velge ut 1 eller 2 bilder og ikke 9 bilder? Det blir så mange, hvis du forstår. Husk å resize Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg hadde kuttet det øverste bildet litt, så snøen nede ikke synes.. På det andre hadde jeg også kuttet nede. Jeg syns det huset til høyre blir i veien. Det er et rom der som lyser, det tiltrekker seg oppmerksomhet og ødelegger, for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå