Gå til innhold

Pc'en lagger i 3dmark05

Anbefalte innlegg

når jeg kjører 3dmark05 på min maskin så lagger det fullstendig og fps er nede på 2 og 1. Synns egentlig at dette er merkelig i forhold til maskinvaren min.

*edit: for en stund siden fikk jeg 800 0poeng i 3dmark03, og hadde forventet at pc'en skulle klare å kjøre gjennom 3dmark05 uten å lagge :ohmy: Har forøvrig mereket at pc'en er blitt en god del "tregere" enn det den var før, hva kan være årsaken? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3d mark 05 er veldig krevende...skal man kjøre gjennom hele testen og ha bra fps dvs over 30 så må man kjøre sli, dvs 2 skjermkort...

har 6800nu kort..går ikke så bra hos meg heller....får mellom 5 pg 10 fps hehe. mene hva er scoren din da ? min er 4200 i 3d mark 05 ? PS du fikk vel mer en 800 poen i 3d mark 03 vel ?

Lenke til kommentar

Altså, du kan da virkelig ikke forvente å komme deg smertefritt gjennom den nyeste benchmarken for grafikkkort? Med ditt 6600GT tenker jeg du får rundt 3200-3500 poeng, noe som vil si at 3dmark vil gå lavt i fps nærmest hele tida. Det at du har 1-2 fps er nok under CPU-testen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...