Kvammis Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Her er tempene til en kompis som mener det er litt for varmt inni pcen.. Går det virkelig å ha så høye temper ?? Pcen er luftkjølt og IKKE overklokket.. http://img.photobucket.com/albums/v670/m3tro89/insane.jpg Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Temperaturene der er altfor høye - til og med tempen på diskene er for høye.... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Temperaturene der er altfor høye - til og med tempen på diskene er for høye.... For høy som i det kan være lurt å kjøle den ?? Eller for høy som i det går ikke ?? Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) for høy som i ustabilt system, og harddiskene kan ryke, skjedde hos meg, hadde en maxtordisk som sto å defragmenterte, neste dag da jeg kom på datan skreik harddisken og lakken under hadde begynt å koke (var stivna bobler når jeg oppdaga det) 80 gb drum n bass ut av vinduet digg det Endret 13. mars 2005 av -Bassaddict- Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 127 er bare tull. Sensoren er "insane"/funker ikke. Ikke stol på SpeedFan. Men harddiskene burde du kjøle ! Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Speed fan er jo bare tull. jeg har sett 300 minusgrader osv.. Selv har jeg 35 minusgrader på chipsettet. Jeg har luftkjøling... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Har du et godt forslag til hva man kan måle med ?? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har du et godt forslag til hva man kan måle med ?? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CT1U 99,9% riktig Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jepp, stol aldri på temp målere fra temp programmer og bios. Ofte at tempen på min forandrer seg stort om jeg tar en restart. Digitalt Termometer er det nermeste fasit tempen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå