Gå til innhold

Skal ha vannkjøling! Stillhet er nøkkelordet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da vil jeg sjekke ut Thermaltake Rocket og Zalman Reserator1. Begge to er HELT vifteløse. Tt Rocket finnes hos psdata og et par andre butikker, og Reserator finner du hos komplett og microplex (++)

www.thermaltake.com

www.zalman.co.kr

Endret av baronKanon
Lenke til kommentar
Thermaltake Rocket og Zalman Reserator1[/quote

Disse er fårsovit greie nokk. men eg ville nok ha anbefalt ein STOR vanlig radiator.

Dette fører til at du får ein mer flexibel vannkjøling. Når du surfer så kan du ha viftene av og temeraturen holder seg valdig fin. når du da har tenkt og spille litt så kan du kjøre ein vifte eller noko heilt lydløs og ikkje ha noko problemer. Disse kjølesystemene er noko dyrere ein Rocket og Zalman. men det gir deg også friheten til og kunne utvide systemet når du får lyst. eks disse vifteløse er kunn for kjøling av ein middels prosessor og eit middels skjermkort. har selv ein reserator på den eine pcen med ein 2.8Ghz prosessor. ved spillein i wow så vil temeraturen stige godt over 60, noko som er litt meir ein min smak.

Men når det gjelder om og få eit system som ikkje lager lyd så er det viktig og velge ein rolig pumpe. det beste alternative da er ei pumpe som du kan senke ned i vann.. eks er Eheim 600<---- denne er Meget stillegående.

eg håper og tror at dette har git deg eit svar på eit rolig system som også har muligheten for superkjøling.

ps: skal du ha det beste så må du betale for det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...