mclp- Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Litt feedback hadde vært fint, hva jeg kan gjøre anderledes o.l. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Hei! Jeg syns bildet ditt ble ganske fint. Bra at det er noe i bildet som vekker interesse (kranene), ellers ville bildet ditt bli mer kjedelig. Det negative er at bildet ble uskarpt (spesielt tårnet i venstre hjørne) og at bildet heller mot høyre (litt skjevt). Ellers veldig bra. Endret 13. mars 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Takk for feedback. Det ble noe skjevt ja, tok det uten stativ oppå et hustak. det er vel derfor det er litt uskarpt også. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hadde du brukt stativ ville helhetsinntrykket steget en del Rart men bildet ditt ligner litt på DETTE Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg så det selv, etter jeg posta det her. hehe. Passa bra med fargene på himmelen. Men dette er tatt fra et tak rett ved fredrikstad-brua mot Fredrikstad Mekaniske Verksted. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 100 som har vært å sett på posten og én person som svarer? Lenke til kommentar
andm Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) 100 som har vært å sett på posten og én person som svarer? For å svare deg på ytringen din: Ikke alle svarer i hver eneste emne de ser igjennom. Jeg ser igjennom et hav av innlegg hver dag, uten å nødvendigvis svare på dem. Det er lett å bli frustrert, men gi folk tid, så svarer de etter hvert ... Endret 14. mars 2005 av Ostekjeks Lenke til kommentar
F828 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Likte bildet ditt. Når det først er uskarpt, så er det det på en kledlig måte Fine farger. F828 Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Dessuten kritiserer jeg ikke bilder på forumet. Det er lett å bli frustrert, Blir du frustrert eller den du kritiserer? Lenke til kommentar
andm Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Dessuten kritiserer jeg ikke bilder på forumet. Det er lett å bli frustrert, Blir du frustrert eller den du kritiserer? Ingen av dem. Det var meningen å peke tilbake på trådstarter i sammenheng med at han syntes at for få hadde svart ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå