MagE Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) slike unnskyldniger burde man godta om oppgaven er ferdig til dagen etterpå. Off Topic: jeg har huskeproblemer. MAO, jeg husker ikke og ta med ting,navn og årstall. derfor har jeg NG(noe godt) i orden (hatt det ganske lenge nå) pleier bare og si at jeg glemte det og at jeg skal ta med en meldig. men selfølgelig glemmer jeg jo den også. en ond sirkel. Endret 20. mars 2005 av MagE Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Ja, jeg kan få med meg melding, men hva med de gangene det ikke er noen hjemme? Da tar du med en annen dag og får strøket den annmerkningen Fælt så vansklig alt skal være for enkelte Edit: Leif... Endret 20. mars 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Selv om grunnen høres nogenlunde tvilsom ut, vet jeg hvordan du føler det. Kjipt. :/ Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Det er synd at noen missbruker det med dataen, og printeren! Hva med oss som virkelig ikke fikk printet ut fordi printeren var gåen? Eller som dataen ikke fungerte på? Tok et ScreenShot av FC siden, da det IKKE var mulig å skaffe firstclass, fordi linken var fjernet! Men læreren ville ikke se det, for "han bet ikke på sånt vrøvl". blir så drit lei når lærerene ikke tror på oss når vi snakker sant! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Det betyr intet. Du har en deadline - den må du møte. Hvis printeren ikke funker, vel, da bør du være ferdig noen dager før deadline slik at du har litt å gå på hvis det uventede skulle skje. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Litt OT, men visste du at søsken som har fylt 18 år kan skrive meldinger for deg? Altså, hvis du har bror/søster i den alderen da Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Virker ikke printeren så er det jo bare å ta med diskett og skrive ut på skolen. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Litt OT, men visste du at søsken som har fylt 18 år kan skrive meldinger for deg? Altså, hvis du har bror/søster i den alderen da jeg har spurt om det, men de kan ikke det jiha.. fikk 2, og 2+ på norsk og engelsk stil.. og læreren sier at jeg bruker for mye tid med dataen bare fordi hun kjente igjen TG armbåndet Lenke til kommentar
gspr Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Det er godt at karaktersystemet fortsatt fungerer. Edit: Dvs. det er flott at du får karakteren 2 når du ikke engang klarer å skrive et innlegg her uten grove språklige feil. Endret 15. april 2005 av gspr Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Høres ut som et klassisk tilfelle hvor du bruker alt for mye tid til å spille og legger skolearbeidet helt på is. Hvordan kan du bli god (og dermed få gode karakterer) om du ikke gidder å trene? Tror nok du må fint disiplinere deg selv litt om du vil at ting skal forandres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå