Kanetheheatsink Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hei! Er det bare p åvår skole at lærerene gir faen i hva du sier, når du ikke har gjort leksa eller no sånt? På fredag, sier jeg: Dataen fungerer ikke, så jeg hadde ikke mulighet til å gjøre leksen. "Da skulle du fått noen til å reparere den for deg da!" , vips, en annmerkning... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Selvfølgelig... Når en person bruker datakrøll som unnskyldning kan man være 90% sikker på at det er løgn. Hadde alle vært ærlige når det gjelder skole-greier hadde lærerene kunnet godta unnskyldninger... Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Men det blir for dumt for de som ER ærlige! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Exactly, så skyld på de som lyver og ikke lærerene. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Få en av foreldrene dine til å skrive en melding Lenke til kommentar
simes Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Enig med wolfenkill. Du kan da virkelig ikke forvente at læreren skal ta ditt ord på at dataen tilfeldigvis ble ødelagt da du skulle gjøre lekser. Det er litt for oppbrukt. Hvis dette faktisk var tilfelle og moren din skriver melding, tror jeg ikke det skal være noe problem å få strøket anmerkningen.. Hvis det er så viktig da.. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Ja, jeg kan få med meg melding, men hva med de gangene det ikke er noen hjemme? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Det skal veldig mye til for at du ikke har noe sjangse til å gjøre ting. Og er ikke foreldrene dine hjemme får de skrive en senere. Og dessuten gjør ikke en anmerkning mye. hvis du ikke har slike unnskyldninger ofte da? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Den unnskyldningen er litt tynn da. Tror du ikke folk gjorde lekser før PC ble allemannseie? "PC-en funker ikke" holder bare ikke, den er oppbrukt og dårlig, det er den moderne tids "the dog ate my homework". Endret 13. mars 2005 av Rikky Lenke til kommentar
likferd Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Den unnskyldningen er litt tynn da. Tror du ikke folk gjorde lekser før PC ble allemannseie?"PC-en funker ikke" holder bare ikke, den er oppbrukt og dårlig, det er den moderne tids "the dog ate my homework". Kan jo være ett eller annet fag innen data vet du. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Joda, hvis det f.eks var en Excel-oppgave eller noe er det jo selvsagt gyldig. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Joda, hvis det f.eks var en Excel-oppgave eller noe er det jo selvsagt gyldig. Ikke her i går'n.. Julenissen: Får ca. 2-3 i uka.. Klarer bare ikke å få gjort lekser.. Og de gangene jeg gjør det, er ikke læreren fornøyd! De skal alltid finne noe galt.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Ja, jeg kan få med meg melding, men hva med de gangene det ikke er noen hjemme? Så får du en av foreldrene dine til å skrive melding når de kommer hjem. Gjør da ingenting om du kommer en dag sent. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Julenissen: Får ca. 2-3 i uka.. Klarer bare ikke å få gjort lekser.. Sikker på at det er lærerens feil, og ikke rett og slett din egen?? Hvis du har datakrasj så ofte, skjønner jeg godt at læreren ber deg om å få noen til å fikse den Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Altså, det er EN gang jeg har sagt det med dataen! Dessuten, Hvordan skal jeg kunne huske ting jeg ikke husker? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Dessuten, Hvordan skal jeg kunne huske ting jeg ikke husker? Har du kanskje kalender på mobiltelefonen? Penn og papir kan hjelpe, kanskje?? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Dessuten, Hvordan skal jeg kunne huske ting jeg ikke husker? Har du kanskje kalender på mobiltelefonen? Penn og papir kan hjelpe, kanskje?? Kalender på mobilen og penn og papir er oppskrytt:p Du skal være flink om du husker det likevel. *ha mobilen full av ting jeg må huske og rommet halvfullt av postitlapper* (OK, kunne hatt det da, men jeg husker sjelden å skrive det opp:P) Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Nettop.. Btw, fikk annmerkningi år for å gå utenfor skolens område Lenke til kommentar
muffe Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Ærlig talt folkens. Det å ikke gjøre leksene sine pga. datatrøbbel er rett og slett patetisk. Jeg får frysninger nedover ryggen hver gang en kommer med den unnskyldningen i klassen. Datamaskin er ikke noe krav for å gjøre lekser, det er bare et hjelpemiddel. Hvis ikke datamaskinen virker, er det ingen grunn til å ikke sette seg ned å skrive noe for hånd, eller slå opp i et leksinkon eller hva som du egentlig skulle brukt den til. Og er det krise så er det jo ikke værre enn å stikke bort til naboen. De fleste naboer burde være behjelpelige med sånnt. Alle i klassen vet for eksempel at virker ikke datamaskinen deres, så er det bare å ta edn med til meg, og så fikser jeg deres egen mens de kan låne min. Og virker ikke printeren deres skriver jeg gladelig ut for andre. Og det gjør jeg bare for å slippe å utsette lærerne for idiotiske unnskyldninger! Og får du to til tre anmerkninger i uka, hva betyr en ekstra da? Burde du ikke heller skaffe deg et system med å skrive ned lekser? Det høres for meg ut som om datamaskinen er en unnskyldning. Takk. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Helt enig med muffe! Bra, lærere, fortsett slik. Ingen unnskyldning uten legeattest er god nok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå