th0kk Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hei. Jeg vet at jeg har fått enten en orm eller en trojan innpå datan. lurer på om dere vet hvilken det er Dette gjør den: 100% CPU USAGE Det er sinnsykt irriterende og jeg trenger hjelp Har ikke symantec en slags orm-fjerner? - Håper noen vet råd... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Dobbelpost. Endret 13. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har du ikke et oppdatert antivirusprogram? Lenke til kommentar
th0kk Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 vel jeg hadde trial version av Norton anti-virus. etter det prøvde jeg Nod32 som fikk opera til å gå tregt. og ingen av de har funnet noen orm/trojan Ad-aware finner ting, men gjør absolutt ingenting med det. Så Nei jeg har ingen ny oppdaterte antivirus program. Lenke til kommentar
th0kk Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 vel jeg hadde trial version av Norton anti-virus. etter det prøvde jeg Nod32 som fikk opera til å gå tregt. og ingen av de har funnet noen orm/trojan Ad-aware finner ting, men gjør absolutt ingenting med det. Så Nei jeg har ingen ny oppdaterte antivirus program. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Norton internet security 2005 kan du prøve gratis i 30 dager hvis jeg ikke tar helt feil. Du kan jo prøve å se om NIS klarer å fjerne den. Hvis det er uaktuelt kan du jo formatere.. Lenke til kommentar
th0kk Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 har fobi mot formatering. I fjord formaterte jeg 15-20 ganger på 1 år. og ikke F*** om jeg formatere nå igjen allerede (formaterte rett før jul) Det greieste er vell å *grøsse* kjøpe et antivirus program Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 har fobi mot formatering. I fjord formaterte jeg 15-20 ganger på 1 år. og ikke F*** om jeg formatere nå igjen allerede (formaterte rett før jul) Det greieste er vell å *grøsse* kjøpe et antivirus program http://housecall.trendmicro.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå