Dorian Gray Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Politiet vil heller ikke kaste bort tiden sin på "voldtekter" når de kan bruke tiden sin på å løse voldtekter. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Depping og (deppe)musikk. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg spiller gitar, hører på musikk og kobler ut. Er ingen vits i å sippe lenge over det, og er man skikkelig lei seg for man for faen heller slippe ut noen tårer enn å skjære seg og synes synd på seg selv. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 #1. Drikker meg snydens #2. Hører på skummel musikk Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Politiet vil ikke at flere voldtekter (ja, det regnes som det) skal skje i fremtiden så derfor vil de at alle skal bli anmelt og eventuelt bli sendt i fengselet. DEN....ER...."LOL"....seriøst noe så tåpelig. "jeg syns gothere skal gå i fengsel, fordi de ser skumle ut og kan ofre folk for satan eller påføre noen alvorlig skade"...HALLOOOO...hva faen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 "jeg syns gothere skal gå i fengsel, fordi de ser skumle ut og kan ofre folk for satan eller påføre noen alvorlig skade". Agree! Fint innlegg. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Litt ikke-hverdagslig-musikk.... Går tur, trener elns... Slapper av og kobler ut... Lenke til kommentar
trallulei Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 hmm... jeg graver meg ned under dyna fyrer på masse musikk og ligger der til neste dag... funker fint Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Fyrer på noe bra musikk. Hvem trenger psykolog når man har det? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 høre på musikk ---> deep purple bla. spille gitar... men jeg er helldigvis veldig skjeldent trist Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Se på The Simpsons funker også når man er trist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå