Kjeksen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Dette gjorde jeg her om dagen: Satte på Century Child-skiva av Nightwish, tok på meg det trådløse headsetet, stakk på trappa, fyrte opp en røyk mens jeg så på stjernene og tenkte "Hey! Kansje livet ikke er så bortkastet allikevel?" ååå..den ultimate løsningen bortsett med at nightwish kunne ha vært bytta med slipknot Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Morrowind hjelper på humøret. Jeg personlig blir glad hver eneste gang jeg spiller Lenke til kommentar
chris Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Musikk og depper. her og Ikke en bra følelese å være trist. Lenke til kommentar
Con Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Musikk og depper. her og Ikke en bra følelese å være trist. Samme her... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hjemme: Musikk (faktisk vanskelig å finne det man vil høre på da, ender opp med nick cave) Snuser "Ute": Pumping av jern, ikke utholdenhet. Lenke til kommentar
royale Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hører på musikk. (Bob Marley) Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 きみ に ふく かぜ forstå det den som kan... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 きみ に ふく かぜ forstå det den som kan... herregud mann, er det lov og si det? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 The cold which wipes in you - babelfish Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 60'talls surfemusikk, surf-revival eller punk-rock. Hvis det ikke fungerer skrur jeg på Clannad og drømmer meg bort Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Finner på noe som tar tankene bort fra det triste. Det være seg musikk, gaming, snowboard.. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 stikker til en venn eller inn i skauen og røyker en pakke det er så pent når det er så stille Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 stikker til en venn eller inn i skauen og røyker en pakkedet er så pent når det er så stille Røyker du noe annet når du er i skogen og? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Sitter med pcen, drikker meg drita, gjerne alene om jeg e veldig trist. Depper og synst synd på meg selv, skader meg selv, spiller morrowind, drar på besøk til gode venner Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 stikker til en venn eller inn i skauen og røyker en pakkedet er så pent når det er så stille Sant. Røyking blir det ofte mye av når jeg er trist å lei meg. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Nå er jeg ekstremt trist for min 160GB harddisk tok fyr og jeg så all min musikk, all tablatur og alle mine dokumenter gå opp i røyk! Så nå demontere jeg alle delene i maskinen og slengte de på gangen. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 trist tolker jeg som deppa... ikke skuffa/sint over at noe har gått scheiss.. når jeg er trist, setter jeg meg på rommet, skrur opp volumet og setter på den mørkeste musikken jeg har, Burzum eller noe lignende, deretter slår jeg av lyset, låser døra, og stenger de triste tankene ute mens jeg surfer og skriver meningsløse innlegg på forum, slik som dette... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Spiller keyboard/piano. Det hjelper veldig mye uansett humør. Er jeg skikkelig sinna spiller jeg fort, hardt og komplisert, er jeg lei meg prøver jeg å spille noe happy-musikk. Er jeg skikkelig forelska lager jeg fløtemusikk..hehe. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Finner et tau og fester krok i taket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå