Skurupu Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg er aldri trist. Kan i hvert fall ikke huske sist gang. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Står på verandaen og røyker. Går en tur hvis det regner. Eller ser på tv/film og prøver tenke på noe annet. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Tar meg en røyk og hører på musikk. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg setter på ERA (musikk), og sutrer i noen timer. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Være på devianart er også en god ting! veldig god ting. Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Spiller trommer! jeg får alltid tristhet til å bli til sinne, og da er det bare å hamre løs på tammene! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Trener, eller bare gå ut, helst alene litt opp i skauen... Glemmer alt da! PC gjør alt verre.. Rommet mitt i det hele tatt gjør meg dårlig til sinns Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Trener, eller bare gå ut, helst alene litt opp i skauen... Glemmer alt da! .... BAHAHAHAHAHAHA! (Om de som tror jeg tolket det som selvmord eller gjorde narr av det, tro noe annet) Endret 13. mars 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
svamp Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 .... BAHAHAHAHAHAHA! (Om de som tror jeg tolket det som selvmord eller gjorde narr av det, tro noe annet) Den skjønte jeg ikke..? Det at folk fra skien ikke vil bli våte på beina eller gå på uasfalterte steder betyr ikke at jeg ikke kan like det Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Den skjønte jeg ikke..? Det at folk fra skien ikke vil bli våte på beina eller gå på uasfalterte steder betyr ikke at jeg ikke kan like det Jeg tenkte RARE tanker. Du får bare ha meg unnskyldt. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg tenkte RARE tanker. Du får bare ha meg unnskyldt. En gjennomsnittlig søppelbrukers tanker, altså. Innlegg som får en til å tenke rare tanker er jo de beste Lenke til kommentar
Togo Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Spiller et eller annet spill. Whiner paa MSN/IRC til venner og bekjente om hvor jaevlig livet er. Hoerer paa musikk. Eller bare glemmer det. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Å høre på musikk som i denne tråden, men det blir som regel verre da. Etter å ha gjort det noen timer ser jeg en film, helst en god komedie. Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 enten så griner jeg eller så drikker jeg meg skikkelig dritings! hehe neida..vet ikke helt hva jeg gjør..blir vel egentlig bare sturing, depping og tenking? kanskje litt musikk.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Musikk. Kunne ikke vært mer enig. Musikk er den ultimate terapien for meg. Ditto! Musikk er herlig Lenke til kommentar
Mr. Candyman Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg ringer en kamerat eller to, og drar de med på treningssenter og pumper jern...Kommer alltid på andre tanker da. Ler og koser oss. Trening er ultimat løsning for meg. Men kommer jo litt an på hvordan du er trist da. Er det kjipt på jobben, er musikk konge. Kjærlighetsorg, da er musikk bannlyst. "Alle" synger jo om looooooooove!!!! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Spiller gitar. Starter med akustisk og går over til elektrisk etterhvert som tristheten utvikler seg til aggresjon. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 kjeder meg noe vooooooooldsomt.. klarer ikke finne på noe å gjøre.. vasker ofte opp, men det gjør meg enda mer trist, fordi oppvasken alltid er så jævla svær.. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Dette gjorde jeg her om dagen: Satte på Century Child-skiva av Nightwish, tok på meg det trådløse headsetet, stakk på trappa, fyrte opp en røyk mens jeg så på stjernene og tenkte "Hey! Kansje livet ikke er så bortkastet allikevel?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå