iMarius Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 For de som ikke visste det fra før av så begynner en ny runde av det tekstbaserte online spillet Planetarion i slutten av denne mnd. Mange her som kommer til å spille det? Blir helt nye stats sier de..og en del andre forandringer også.
knutby Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Jøss det holder seg gående fremdeles. ikke dårlig.. slutta og spille det når det koster penger jeg.
iMarius Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 Kommer til å bli en gratis preview runde den 17 mars..
Knofle Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Kan godt hende jeg skal spille, det er jo dritfett! Spilte planetarion helt til det begynte å koste penger, og har spilt starsphere siden. kanskje det er på tide igjen å spille planetarion?
NothgaliC Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Koster det fortsatt penger? gidder ikke å sjekke.
iMarius Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 (endret) Ja, koster penger. Men preview runden er gratis. Koster $5 for 1 kredit og $10 for 3 kredits. 1 kredit gir tilgang på 1 runde (en runde varer ca i 10 uker). Hvis man kjøper 3 kredits kan man velge å bruke de på 3 runder eller gi bort til venner. Med andre ord, det er ikke noe særlig dyrt (var dyrere før). Hvis man kjøper 3 kredits så er jo det ca 100 Kroner (30 uker med moro, evt 10 uker moro med 2 venner som man har spandert en runde på). Anbefaler folk til å spille preview runden ihvertfall, så får man sett hvordan Planetarion har utviklet seg i løpet av de 12 rundene som har blitt spilt. Endret 13. mars 2005 av Dunah
detvarvondtdet Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 For de som ikke visste det fra før av så begynner en ny runde av det tekstbaserte online spillet Planetarion i slutten av denne mnd. Mange her som kommer til å spille det? Blir helt nye stats sier de..og en del andre forandringer også. Ååhh.. Mimre mimre. Det var tider det. 15-20 timer online i døgnet i ca 3 mnd av gangen. signa up første gang midt i runde 2 som en kjempe nybegynner og holdt det gående til runde 8. De siste rundene mer eller mindre for morro skyld. Men etterhvert gjorde jeg det faktisk veldig bra. kjempet trygt plassert inne på topp 50 lista både som spiller og med galaxen. Husker UltraViolence var den første alliansen jeg ble med i. Den gang UV faktisk var på høyde med daværende Legion, Elysium og Fury. Ettervært delte jo ting seg opp til titans osv. Store rekrutterings vinger kom til som wrath og infected. Etter at UV begynte å rakne ble jeg med i infected og tatt opp etter litt tid til ViruS der jeg ble ut pa-karrieren min Nei dette ble mye mimring...sorry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå