Gå til innhold

Skjermkort erstatter?

boza

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe...nei...men jeg har ikke tolmodighet til å vente på at Gainward GF4 Ti4200 kommer inn igjen på markedet, det er helt TØRKE!

Så jeg prøver å finne en erstatter, det ser nesten ut som jeg må bestille et Creative 3d blaster gf4 Ti-4200 istedenfor.

har nettopp bestilt meg en komplett maskin nå, uten skjermkort, og det kløøør i fingra...

Jeg overklokker heller ikke så den erstattern ovenfor burde vel være grei?

ellr hva?

Lenke til kommentar

Jeg har en liten favoritt i Asus GF4Ti4400 kortet. Dette solgte komplett til 2490,- for et par uker siden. Kjøleribben på dette kortet er svært bra, og støyer lite i motsetning til MSI og Creative kortene (samme kjøleribbe på de.

Gainward skuffer med GF4 "golden sample" kortene sine. De overklokker ikke mer en gjennomsnittet.

Lenke til kommentar

Gainwawrd er kraftig overvurdert. KRAFTIG overvurdert.

Nei, sats på et annet Ti4200, om du nå ikke vil ha et bedre kort. Men du bør vel ligge unna Creative (MSI). Ppunkt 1: Det er MSI. Punkt 2: Viftestøyen er helt uholdbar på deres GF4Ti-kort.

Lenke til kommentar

Viftestøyen bryr jeg meg ikkeno om,

Har bestilt et MSi hovedkort, så et Creative(MSI) skjermkort burde vel kasnskje vær fint siden de er av samme produsent..?

kanskje de harmonerer bedre?

:smile:

Lenke til kommentar

Synes rent synd på deg jeg :smile:

MSI hovedkort var vel et heller dårlig valg, spør du meg.. og de fleste andre med erfaringer med MSI...

En kollega av meg her har et MSI hovedkort, og lo bare når jeg henviste ham til tråden min i løst og fast om "MSI til skrekk og advarsel". Han var godt fornøyd med sitt MSI-kort, han. Ingen problemer. Det han hadde hatt i nesten ett år.

Vel. I natt døde den ene IDE-kontrolleren hans.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-27 13:58, TVPR skrev:

Synes rent synd på deg jeg :smile:

MSI hovedkort var vel et heller dårlig valg, spør du meg.. og de fleste andre med erfaringer med MSI...

En kollega av meg her har et MSI hovedkort, og lo bare når jeg henviste ham til tråden min i løst og fast om "MSI til skrekk og advarsel". Han var godt fornøyd med sitt MSI-kort, han. Ingen problemer. Det han hadde hatt i nesten ett år.

Vel. I natt døde den ene IDE-kontrolleren hans.

Rart at de nye MSI HK'ene har fått nydelige omtaler da...

Lenke til kommentar

Sarkasme med i bildet? Vel, du skjønner, de kortene som blir testet, blir ytelsestestet. Testene viser en god ytelse, punktum. De viser ingenting om hvor lenge kortet faktisk vil overleve i maskina, før det får dødskramper og prøver å dra med seg så mye annen hardware som mulig i fallet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...