boza Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Hei Lurte på hva slags skjermkort er den beste erstatter for GF4-4200? eller GF4 4400? ATI RAdeon 8500 er det no å gå for? Mvh Boza Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 omformuler sp.målet? Det virker som om du skal kvitte deg med et G4ti kort til fordel for ATI? Så dum er du vel ikke :smile: Lenke til kommentar
boza Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 Hehe...nei...men jeg har ikke tolmodighet til å vente på at Gainward GF4 Ti4200 kommer inn igjen på markedet, det er helt TØRKE! Så jeg prøver å finne en erstatter, det ser nesten ut som jeg må bestille et Creative 3d blaster gf4 Ti-4200 istedenfor. har nettopp bestilt meg en komplett maskin nå, uten skjermkort, og det kløøør i fingra... Jeg overklokker heller ikke så den erstattern ovenfor burde vel være grei? ellr hva? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Jeg har en liten favoritt i Asus GF4Ti4400 kortet. Dette solgte komplett til 2490,- for et par uker siden. Kjøleribben på dette kortet er svært bra, og støyer lite i motsetning til MSI og Creative kortene (samme kjøleribbe på de. Gainward skuffer med GF4 "golden sample" kortene sine. De overklokker ikke mer en gjennomsnittet. Lenke til kommentar
TVPR Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Gainwawrd er kraftig overvurdert. KRAFTIG overvurdert. Nei, sats på et annet Ti4200, om du nå ikke vil ha et bedre kort. Men du bør vel ligge unna Creative (MSI). Ppunkt 1: Det er MSI. Punkt 2: Viftestøyen er helt uholdbar på deres GF4Ti-kort. Lenke til kommentar
boza Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 Viftestøyen bryr jeg meg ikkeno om, Har bestilt et MSi hovedkort, så et Creative(MSI) skjermkort burde vel kasnskje vær fint siden de er av samme produsent..? kanskje de harmonerer bedre? :smile: Lenke til kommentar
TVPR Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Synes rent synd på deg jeg :smile: MSI hovedkort var vel et heller dårlig valg, spør du meg.. og de fleste andre med erfaringer med MSI... En kollega av meg her har et MSI hovedkort, og lo bare når jeg henviste ham til tråden min i løst og fast om "MSI til skrekk og advarsel". Han var godt fornøyd med sitt MSI-kort, han. Ingen problemer. Det han hadde hatt i nesten ett år. Vel. I natt døde den ene IDE-kontrolleren hans. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Quote: Den 2002-06-27 13:58, TVPR skrev:Synes rent synd på deg jeg :smile:MSI hovedkort var vel et heller dårlig valg, spør du meg.. og de fleste andre med erfaringer med MSI...En kollega av meg her har et MSI hovedkort, og lo bare når jeg henviste ham til tråden min i løst og fast om "MSI til skrekk og advarsel". Han var godt fornøyd med sitt MSI-kort, han. Ingen problemer. Det han hadde hatt i nesten ett år.Vel. I natt døde den ene IDE-kontrolleren hans. Rart at de nye MSI HK'ene har fått nydelige omtaler da... Lenke til kommentar
TVPR Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Sarkasme med i bildet? Vel, du skjønner, de kortene som blir testet, blir ytelsestestet. Testene viser en god ytelse, punktum. De viser ingenting om hvor lenge kortet faktisk vil overleve i maskina, før det får dødskramper og prøver å dra med seg så mye annen hardware som mulig i fallet. Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Quote: Den 2002-06-27 13:23, Xvani skrev:omformuler sp.målet? Det virker som om du skal kvitte deg med et G4ti kort til fordel for ATI? Så dum er du vel ikke nvidiots Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 kjøp deg heller built-by ati, radeon 8500LE fra quad.no -- 1370 kr Lenke til kommentar
TVPR Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 ...som forsåvidt ikke har en skjanse i havet selv mot et Ti4200? Lenke til kommentar
boza Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 Får vel prøve det får det, det er en garanti på kortet også. Men man hører mye positivt og negativt om nesten alle hovedkort, og testene ser fine ut så da får jeg "sjangse" på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå