Gå til innhold

TT Shark og ASUS a8n Deluxe

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurte bare på om noen bruker de 2 sammen. Kan man plugge usb og firewire kontakter fra kabinettet rett til hoverdkortet? gjelder det lyd utganger og??

edit: e det virkelig ingen her på forumet som har dette kabinettet og en asus hk?

Endret av a_f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare for å svare på spørsmålet ditt.

Jeg verken kabinettet, eller hovedkortet, men siden det følger med USB porter etc. på et kabinett, så er det beregnet at man skal sette disse inn i ledige USB porter på hovedkortet. Så svaret blir ja, det går.

Når det gjelder lyd utgangene, så vet jeg ikke, siden jeg aldri har gjort det.

Tror ikke det er lydutganger på hovedkortet, hvis du ser bort ifra de som er bak (der I\O dekselet er). Men om det er det, så kan du nok viderekoble lyden til de portene som er på kabinettet.

Dette er altså informasjon som gjelder for alle hovedkort og kabinett.

Lenke til kommentar

jeg har et Tt tsunami og asus a8n sli deluxe...så jeg går utifra det er mye det samme ang kontakter og slikt...

usb er var for min del piece of cake...fine breie kontakter som jeg koblet til usb på hovedkortet...

lyd var litt verre da det er mange små kontakter, men jeg fikk det til til slutt i denne tråden viser jeg hvordan det skulle være...

firewire har jeg ikke koblet til, siden jeg ikke har noen firewire enheter å teste med! :)

Lenke til kommentar
jeg har et Tt tsunami og asus a8n sli deluxe...så jeg går utifra det er mye det samme ang kontakter og slikt...

usb er var for min del piece of cake...fine breie kontakter som jeg koblet til usb på hovedkortet...

lyd var litt verre da det er mange små kontakter, men jeg fikk det til til slutt i denne tråden viser jeg hvordan det skulle være...

firewire har jeg ikke koblet til, siden jeg ikke har noen firewire enheter å teste med! :)

Altså man trenger ikke å fikle med ledninger for USB? Bare plugge rett in? Og angående lyd kabel, så er det en plugg på den som ser ut til å passe til fp_audio connector på hovedkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...