deve87 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Har tenkt og bestille meg en projektor. Det jeg mangler da er lerret. Fant i garasjen et gammelt lerret som pappa hadde hatt liggans i 10 år nå. Det så helt fint ut. Men når jeg dro ut rullen så jeg at lerretet var lysegrått med masse små klumper på (minte meg litt om pixler) Spørsmålet (som emnet sier), er det bedre en helt hvit lerret og hvorfor ? Vi har helt hvit på skolen.. Syns det blir ganske bra bilde på det. EDIT: bilde! Det ser sånn ut. Endret 13. mars 2005 av Hevley Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Fargene kommer vel best fram på helt hvit bakgrunn vil jeg tro. Det er vel derfor de fleste(alle) nye lerret er hvite... EDIT: Er ikke noe ekspert Endret 13. mars 2005 av PCXray Lenke til kommentar
deve87 Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Fargene kommer vel best fram på helt hvit bakgrunn vil jeg tro. Det er vel derfor de fleste(alle) nye lerret er hvite... EDIT: Er ikke noe ekspert Ok, det er mulig. men hvorfor er det her grått da ? Det er vel en grunn for at de tok lysegrått isteden for helt hvit! Endret 13. mars 2005 av Hevley Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Forskjellen mellom hvitt og grått står forklart her: http://www.hjemmekino.no/guide/projektorlerret.asp Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 jeg kan si med 90% sikkerhet at det lerretet er tidligere brukt til å vise lysbilder på. Vi har et som ligner liggende i boden. Funker helt greit til film.. men jeg vil tro hvitt er bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå