|FSK| Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Hei. Var på fredag uheldig å komme inn i rumpa på en bil foran meg. Det var en forholdsvis gammel bil jeg kom i, og den fikk små skader. Men det jeg lurer på, er hvorvidt sannsynligheten for nakkeskader er inne i bildet. Er livredd for at han jeg kjørte på, eller passasjeren, skal få nakkeskader og at denne saken skal komme tilbake etter meg etter en stund. Noen som faktisk har peiling på hvilke hastigheter som kreves for at en slik skade skal skje? Endret 13. mars 2005 av |FSK| Lenke til kommentar
eivind04 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Du skrev vel skademelding på skaden så da er det en forsikringssak heretter. Hvis motparten mener å ha fått personskade skal politi kontaktes samt at de skal inn til legekontroll. Hvilke hastigheter om kan gi nakeskade har jeg dessverre ingen aning om, men det kan vel skje i alle slags hastigheter. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Ble angitt at det ikke forekom noen personskader da det skjedde, noe som heller ikke virket sannsynlig da ingen av oss klaget på noen smerter i nakken. Min bil tok også ganske godt for fra smellen (noe man ser på hvor langt inn i bilen det er skade), og det kan jo ha forhindret store skader. Lenke til kommentar
chma Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hvis personen skriver under på at INGEN personskader forekom så kan de ikke kreve noe av deg i ettertid. Kjenner folk som ble utsatt for dette, kjøre på en bakfra, han foran skrev under på att alt var bra og prøvde seg senere med advokat pga. mulig skader, han kom ingen vei. Det beste er å få sjekket det av lege, men igjen dette er opp til de du kjører på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå