Spragleknas Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Så forrige helg at Netshop hadde weekend tilbud, men ikke denne helgen. Er det noe de har hatt lenge eller...? Skulle bestille monitor kl. 23.53 søndag forige helg... men da var weekenden over ! Kjipe greier ass.... Se bilde for "bevis" (monitoren kostet 2995,-).. se klokke nede til høyre Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Skulle bestille monitor kl. 23.53 søndag forige helg... men da var weekenden over !Kjipe greier ass.... Se bilde for "bevis" (monitoren kostet 2995,-).. se klokke nede til høyre Sikkert serverklokken som gikk feil. Kjenner jeg netshop rett hadde du fått monitoren til den prisen dersom du hadde sendt dem en mail eller ringt. Men det begynner å bli litt i seneste laget nå... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Sendte mail... fikk ikke svar. Havnet kanskje som spam pga bildet.. Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Da ringer du og etterlyser hvorfor du ikke har fått svar på mailen. Det kan godt hende den har havnet i Spamspiseren. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Tror og det.... Netshop har jo enormt bra kundeservice. Tror nok jeg ville fått svar ellers... Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Netshop har bare weekend tilbud annenhver helg. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Annenhver? Mener å huske det var en gang de hadde 2 ukers opphold... Endret 13. mars 2005 av DJ ZooL Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Rar ordning..... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jepp. Hadde vært greit om NetShop selv kunne kommentert dette... jeg personlig handler mer, og oftere om det er weekendtilbud... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå