Sheel Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Hmm, denne kommer kanskje litt "utdatert", men lager ikke ny tråd når jeg kan bruke en gammel. http://www.classesofwarcraft.com/?m=t&c=7 - Dette er en build jeg har brukt temmelig lang tid på å finne ut til nå, har prøvd 4 forskjellige builds som jeg har fikset selv, mener denne er den beste av dem hittil. Den funker ekstremt godt i både PvE (Mest grunnet Remorseless) og veldig godt også i PvP (Veldig høy crit.). Tror jeg har "sløst" 50g de siste to dagene på og faktisk teste ut buildene og ikke bare sitte i en kalkulator og "tenke" at det blir bra, det er faktisk ekstremt smart, ikke bare sløsing akkurat ^_^. (Hmm.. Den linken ga visst bare et blankt talent tre.. Noen som aner hvordan man "lagrer" et tre?) Det jeg har tenkt å legge i videre vil bli fullføre Vile Poisons, Cold Blood, Seal Fate (Kommer til å bli ekstremt godt.), Vigor, Improved Eviscerate og så mye jeg får til på Camoflauge (Vil ha denne pga. jeg vil være rask i stealth i PvP som level 60, det blir morsomt ). Kom gjerne med kommentarer om det er noe jeg burde gjøre annerledes, selvom jeg egentlig tror denne builden er bortimot perfekt, skal finne meg et off-hand våpen med høy min-max skade og speed, ettersom Off-hand for det meste brukes som en oppiffer og Poison-add. EDIT: Jaja, fikk ikke den siden til å funke, fikk ikke lagret treet mitt, kan liksågodt lime inn ruten jeg fikk: Subtlety 18 Pts Rapid Concealment 5/5 Opportunity 5/5 Initiative 5/5 Improved Ambush 3/3 Combat 2 Pts Improved Sinister Strike 2/2 Assassination 17 Pts Remorseless Attacks 5/5 Malice 5/5 Lethality 5/5 Vile Poisons 2/5 Dette er da en level 46 Rogue, Undead. Èn ting til; Kan det være lurt og droppe Camoflauge for Improved Gouge kanskje? Har ikke tenkt noe særlig på å gå Gouge ettersom jeg veldig sjeldent sliter og må bandasjere i en kamp, kommer som oftest etter kampen om jeg er i et område med tette mobs. Endret 30. mars 2005 av Artex Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Hvordan syntes dere denne builden ser ut ? Subtlety Mastery : Rapid Concealment Rank 5 Master of Deception Rank 5 Camouflage Rank 5 Opportunity Rank 5 Ghostly Strike Rank 1 Improved Ambush Rank 3 Improved Vanish Rank 3 Improved Sap Rank 3 Subtlety Total: 30 ---------------------------- Assassination Mastery : Improved Eviscerate Rank 3 Remorseless Attacks Rank 5 Malice Rank 5 Murder Rank 2 Lethality Rank 5 Cold Blood Rank 1 Assassination Total: 21 Total Total Points Spent: 51 Level Required: 60 -------------------------- Endret 31. mars 2005 av Keylar Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Assassination Mastery : Remorseless Attacks Rank 5 ... Level Required: 60 -------------------------- Remorseless er helt genialt til grinding, men jeg ser ikke helt verdien i det på level 60. Selv har jeg den på max, men har planlagt å respecce når jeg treffer 60. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hvorfor skal den være mindre nyttig på 60? Regner med at du sikkert kommer til å drepe mobs osv. da, kanskje bedre og skippe noen poeng noen steder og prøve å få fatt i Dual Wield Specialication på Combat treet? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg er lvl 41 akkurat nå, og har tenkt å respecce til dette: Class: Rogue Level: 41 Assassination Talents (14 points) # Improved Eviscerate - 3/3 points Increases the damage done by your Eviscerate ability by 15%. # Malice - 5/5 points Increases your critical strike chance by 5%. # Murder - 2/2 points Increases your chance to hit while using your Sap, Ambush, Garrote, or Cheap Shot abilities by 5%. # Ruthlessness - 3/3 points Gives your finishing moves a 60% chance to add a combo point to your target. # Relentless Strikes - 1/1 point Your finishing moves have a 20% chance per combo point to restore 25 energy. Combat Talents (18 points) # Improved Sinister Strike - 2/2 points Reduces the Energy cost of your Sinister Strike ability by 5 Energy. # Lightning Reflexes - 5/5 points Increases your Dodge chance by 5%. # Precision - 5/5 points Increases your chance to hit with melee weapons by 5%. # Deflection - 5/5 points Increases your Parry chance by 5%. # Riposte - 1/1 point A strike that becomes active after parrying an opponent's attack. This attack deals 150% weapon damage and disarms the target for 6 seconds. Subtlety Talents (0 points) # None De neste 5 levlene har jeg da tenkt å gå 5 points i dual wield specialization... Spiller ganske mye solo... Kommer dette til å funke bra solo, og i grupper også eller? Har tenkt å gå dual swords når jeg får tak i Vanquisher's Sword fra Razofren Downs... Da blir det Sword of Omen i off-hand, og Vanquisher's i main Så, ka dåkk trur? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) COMBAT 31 2 sinister strike 3 improved gouge 5 precision 5 deflection 1 riposte 1 Blade Flurry 5 dual wield 5 sword specialization 3 aggression 1 adrenaline rush ASSASSINATION 15 3 improved eviscerate 5 malice 3 ruthlessness 1 relentless 3 lethality SUBTLETY 5 5 master of deception Jeg går ivertfall denne builden.. funker fett til Pve og Pvp synes jeg Edit: Blade flurry eier om du fighter 2 stk på en gang, adrenaline rush eier også. Endret 7. april 2005 av geedoo Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Master of deception er bugga etter siste patchen, hold dere unna den... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Master of deception er bugga etter siste patchen, hold dere unna den... Beholder den jeg.. kan vente til neste patch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå