Tullegutt Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Både ikonene på skrivebordet og startlinjen er blitt borte over natta.. Bakgrunnsbildet er det eneste som er igjen.. Maskinen fungerer ellers som den skal. Jeg må gå inn i Windows oppgavebehandling og kan defra starte opp program. Både spill og internett fungerer derfra.. Men jeg kan jo ikke ha det slik. Jeg har forsøkt med systemgjennoppretting, men det hjalp ikke.. Er det noen som har vært borti dette.? Og som kan hjelpe meg.. Hilsen Leif Ivar Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Er explorer.exe i oppgavebehandlingen? Lenke til kommentar
Tullegutt Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Er explorer.exe i oppgavebehandlingen? Ja det er den. Har du noen ideer..?? Lenke til kommentar
Tullegutt Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Ja da fant jeg ut hva det var denne gangen.. Jeg trengte bare å legge inn skjerm driveren på nytt...!!! Dette var merkelig, men det var tydelig ett eller annet som har skjedd med driveren... Da kan jeg i alle fall få tatt vare på det som er viktig, og så formatere for å forsikre meg om at dette ikke skjer igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå