Bandidos-Pelle Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) altså.. sånne feil som denne:http://www.home.no/moviemistakes/filmfeil/118.jpg hva i helsiken er problemet her? er det så sinnsykt usannsynlig at dama beveger på hånda? synes dette blir bare teit og flisespikkeri. syns du skulle vært litt mer kresen på feil du la ut her, bare tatt de beste. sånne grove feil som fly på himmelen i den brad pit film tingen osv. Beveger hånda? Det er snakk om at de skifter mellom to kameravinkler, og plutselig har hånden flyttet seg oppover i løpet av det tusendelet vinkelen skiftes. Skjønner du? Uansett, det bildet som noen postet fra Troja, med Brad Pitt, er for øvrig manipulert. Endret 1. mai 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Jeg vet ikke om det er en direkte filmfeil, men hva i huleste gjør kokken i bakgrunnen der? whoa!!! akkurat den filmen så jeg på tv'n for 40 min sia for et sammentreff :!: Endret 1. mai 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg vet ikke om det er en direkte filmfeil, men hva i huleste gjør kokken i bakgrunnen der? whoa!!! akkurat den filmen så jeg på tv'n for 40 min sia for et sammentreff :!: Me too Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hater dette her. Vet dere hvor vanskelig det er å holde orden på alt? Fra en tagning til en annen kan det ha vært lunsj, de kan ha vært spilt inn flere måneder senere fordi ting ikke fungerte som det skulle. Nyt heller filmen for det de er, underholdning. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hater dette her. Vet dere hvor vanskelig det er å holde orden på alt? Fra en tagning til en annen kan det ha vært lunsj, de kan ha vært spilt inn flere måneder senere fordi ting ikke fungerte som det skulle. Nyt heller filmen for det de er, underholdning. http://www.home.no/moviemistakes/filmfeil/8.jpg <-grov http://www.home.no/moviemistakes/filmfeil/60.jpg <-grov http://www.home.no/moviemistakes/filmfeil/57.jpg <-grov Jeg blir underholdt av slike feil, jeg Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 *putte i mine innlegg så jeg kan sjekke alle bildene senere* Hvordan ser du alle de små detaljene trådstarter? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Må jeg gjenta meg selv flere ganger? Jeg har ikke sett gjennom filmen, lagret screenshots og satt ring rundt feilene. Jeg har FUNNET bildene. You see? EDIT: Endret 10. mai 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Må jeg gjenta meg selv flere ganger? Jeg har ikke sett gjennom filmen, lagret screenshots og satt ring rundt feilene. Jeg har FUNNET bildene. You see? EDIT: ahh... Det var det jeg håpet. Jeg har bare ikke lest alle postene.. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Ikke direkte filmfeil, men morro alikevell Edit, Filmen er GoldenEye, men svensk sub, er ganske sikker på at dette er tatt fra parabol/tv eller lignende. Endret 18. mai 2005 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Ikke direkte filmfeil, men morro alikevell Edit, Filmen er GoldenEye, men svensk sub, er ganske sikker på at dette er tatt fra parabol/tv eller lignende. Så bra at den er svensk Feil i tegneserier synes ikke jeg er nevneverdige. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 La merke til at det var noen feil fra Mean Girls som dukket opp to ganger på side 8. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 fin jobb virkelig skuffende at du ikke har sett gjennom filmene og ringa rundt og sånt.. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 LoTR 1: Når Arwen rir over elven (forfulgt av nazgûl) med en syk frodo liggende foran seg. Legg merke til frodo når hesten beveger seg. I den ene scenen ser man helt klart at han er byttet med en dukke Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Beveger hånda? Det er snakk om at de skifter mellom to kameravinkler, og plutselig har hånden flyttet seg oppover i løpet av det tusendelet vinkelen skiftes. Skjønner du? Eller at alt ikke filmes i real time og at tiden faktisk kan bevege seg mellom vinkelskiftene. men whatever, synes det er flisespikkeri uansett jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå