Gå til innhold

148 filmfeil - med bilder! Last update: 26.04


Anbefalte innlegg

Hør her, nok en gang; JEG har ikke funnet feilene, altså sett igjennom filmer, og lagret bildene. Jeg har funnet bildene på internett. ;)

Ehm, mulig jeg er litt dum her... Men hva er stort med dette om du ikke har gjort noe selv? Du har IKKE funnet feilene, og IKKE laget bildene... Hva har du gjort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hør her, nok en gang; JEG har ikke funnet feilene, altså sett igjennom filmer, og lagret bildene. Jeg har funnet bildene på internett. ;)

Ehm, mulig jeg er litt dum her... Men hva er stort med dette om du ikke har gjort noe selv? Du har IKKE funnet feilene, og IKKE laget bildene... Hva har du gjort?

han har funne alle bilda, og lagt dei ut på ei side. det krever ein del arbeid det og.

Lenke til kommentar
Bra jobba Carsten ;)

 

 

Jeg fant en til i "The matrix" Når de skal redde morpheus, og slåss på taket, før de hopper inn i helikopteret. Neo dukker unna kulene og Trinety skyter Smith. Se hvor hun setter pistolen og hvor kule hullet er.

http://technicalart.net/bilder/vlc%202005-...23-58-32-10.JPG

Hvis jeg ikke husker feil saa snur agenten seg naar hu sier "Dodge this".

 

Godt jobba, Bandidos Pelle.

Lenke til kommentar

Orket ikke se igjennom hele tråden for å se om noen hadde spurt om det samme, så satser på at det går:

 

HVORFOR ødelegge filmgleden med å finne alle feilene? Man VET jo når en skal se en film at det som vises på lerretet ikke skjer/har skjedd i virkeligheten. Men en blir like henrykt hver gang James Bond gjør noe spektakulært, eller når Jim Carrey får en til å le så en nesten knekker sammen, med sine vrengte tryner og alltid like morsome replikker.

 

Værste jeg vet porshen som alle ser/har sett i LOTR- Fellowship of the ring. Bruk heller fantasien og si: OI, der borte er det noen som brenner ett bål! Skal ikke mer til hver gang du ser en liten feil, bruke det lille du har igjen av fantasi etter for mange timer forran pc-en.

 

edit: ja

 

Mye her jeg ikke klarer å leve med, og denne var for idiotisk!

http://home.no/moviemistakes/52.jpg

 

Hvis en ser etter så er det bare lys på ene delen av månen, og det er dette som reflekteres, ikke den mørke delen, men som noen ganger er synlig! Tekniskt sett er det genial tegning, og helt dumt å sette sånne ting som feil!

Endret av zeltex
Lenke til kommentar

altså.. sånne feil som denne:

118.jpg

 

hva i helsiken er problemet her? er det så sinnsykt usannsynlig at dama beveger på hånda? synes dette blir bare teit og flisespikkeri.

 

syns du skulle vært litt mer kresen på feil du la ut her, bare tatt de beste. sånne grove feil som fly på himmelen i den brad pit film tingen osv. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...