Mala Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Fler LOTR filmfeil ! sku det vert en link der eller? eller et spm teikn? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Fler LOTR filmfeil ! sku det vert en link der eller? eller et spm teikn? hehe.. jeg mente at jeg ville se fler LOTR filmfeil.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Fler LOTR filmfeil ! sku det vert en link der eller? eller et spm teikn? hehe.. jeg mente at jeg ville se fler LOTR filmfeil.. aha :!: slik at du kan rakke ned på mesterverket da eller? Endret 17. mars 2005 av Mala Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Fler LOTR filmfeil ! sku det vert en link der eller? eller et spm teikn? hehe.. jeg mente at jeg ville se fler LOTR filmfeil.. aha :!: slik at du kan rakke ned på mesterverket da eller? jeg elsker LOTR faktisk.. Beste filmene jeg har sett. Men liker å se ting som er blitt gjort feil Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Såvidt jeg har fått med meg så er det først en bil der, også etter det har de tatt den bort, med å gjøre bildet litt "hoppete" lagt til røyk/støv osv, så det skal se litt ut som det er en vogn eller en gutt som løper eller no sånt .(har ikke helt giddi og legge merke til det selv så jeg er ikke helt sikker, bare noe jeg har lest/hørt) Jeg tror også at det ikke er akkurat da, man kunne se bilen, tror det er et stykke fram. TSP Det er de som mener å ha sett en blå personbil med hvitt tak kjøre forbi også. Og det rett bak den hekken som kanskje er 10-15 meter bak Sam i den scenen. Tror vi kan frikjenne den scenen der Enig med deg Kurt P; elsker disse filmene, men vil vel egentlig ikke se flere feil. Kommer for all framtid til å tenke på staven til Gandalf som bytter posisjon i vognen helt i starten av FOTR. Et par andre ting: Jeg har hørt at noen, som nevnt tidligere i tråden, tror at Gandalf bruker Adidas-sko i den scenen der han kaller på Shadowfax. Jeg skal være enig i at det faktisk kan se slik ut, men en liten titt på ekstramaterialet avkrefter det med en gang. Skal se om jeg gidder å finne screenshot av disse. En annen fillefeil jeg har lagt merke til er når Gandalf med følge kommer til Kongen av Rohan. I en scene, sett bakfra, støtter han seg til staven, i neste som er sett forfra holder han staven i hånden og scenen etter der igjen er lik den første. Kan jo selvfølgelig være han bytter stilling, men der er lett å tro her at det er en pitteliten feil ute å går. Stort sett virker det som om folk er veldig ute etter å finne feil i disse filmene. Gjerne også finne på feil.. Jeg sier ikke at det er noen her inne som har gjort det, så skuddpremien på meg kan dere spare til senere. Det er bare en ting som går igjen når jeg ser på film-feil-sider andre steder på nettet. Folk bør heller nyte en genial film! Endret 17. mars 2005 av Huscht Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Du har da jobbet hardt Bandidos, men etter min mening er det totalt meningsløst Jeg vil heller nyte illusjonen som er film. Micer i bildet gir meg forresten bare... dårlige minner. Endret 17. mars 2005 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Drit-godt jobba!!! Sitter og ser igjennom alle og blir for trøtt til skolen i morgen! :thumbsup: Trøtt når klokka er 21.04? Hmm, Noen trenger mer søvn enn andre Bra jobba! Jeg digger å finne sånne filmfeil selv Endret 18. mars 2005 av danno_O Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Nr 108? Fant den på www.snyggast.se Vet ikke hvilken film doh Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Vet ikke hvilken film doh haha.. seriøst? er jo Troja. Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Det der er en feil du ikke finner i filmen. Noen har visst kjedet seg og lagd den på egen hånd.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Ja, synd at jeg ikke hadde internettilgang i påsken - da hadde det vært en syv-åtte feil til på siden, men jeg har i det minste lagt til fem, så nå er det totalt 112 feil. Gi meg beskjed om det er noen dere har sett før - jeg går litt i surr noen ganger. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Første filmfeilen eg fant var når Pippin "mister" tauet rundet hendene eit augneblink Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Interessante feil. Bra jobbet, Carsten. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hvor mange filmer har dy sett igjenom egentlig ? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Hør her, nok en gang; JEG har ikke funnet feilene, altså sett igjennom filmer, og lagret bildene. Jeg har funnet bildene på internett. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Jauda, da har jeg tatt og lagt til en haug av feil til. Endret 28. april 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Bra jobba Carsten Jeg fant en til i "The matrix" Når de skal redde morpheus, og slåss på taket, før de hopper inn i helikopteret. Neo dukker unna kulene og Trinety skyter Smith. Se hvor hun setter pistolen og hvor kule hullet er. Endret 28. april 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå