Gå til innhold

148 filmfeil - med bilder! Last update: 26.04


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er utrolig at de ikke ser dette på settet. :dontgetit:

 

Noen av disse feilene er jo så ENORMT store, at å overse dem er jo en kunst i seg selv.

Artig at du nevner det, jeg tenkte over akkurat det da jeg så Der Untergang; det er en scene der man helt klart kan se skyggen til "boom mike operator", mikrofonstang og alt. Så snart jeg får den på PCen skal jeg screenshotte.

Lenke til kommentar
Det var snakk om å kunne se bygninger i en episode, men det var for utydelig til at det kan være sikkert. Men med tanke på hvor lenge de har vært der er det jo ikke merkelig at det er fotspor i sanden...

Hehe, du legger ikke til mer forståelse enn du må nei ;)

 

Jeg skjønner jo at de går i sanden når de er strandet på en strand :p

 

Det er to ganger jeg har lagt merke til at det e litt vel opplagt hvor de skal gå. Ikke bare med hvert enkelt steg, men som om de går langs en opptegnet strek.. skal se om jeg finner screenshots så kan du forstå hva jeg mener, hvis du vil det. :)

Lenke til kommentar
Noen av disse feilene er jo så ENORMT store, at å overse dem er jo en kunst i seg selv.

Veldig enkelt å si når du ikke tenker på alle de millioner av andre ting som må tenkes på samtidig under en stresset innspilling.

 

Vil ikke si at noen av disse feilene nesten er slik man legger merke til før man har sett filmen utallige ganger. Hvis ikke man er som en av de nerdene som på movie-mistakes og ser filmer kun for å lete etter små feil og henge de ut.

 

S,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...